Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interessepeiling: Nikon D80 + 18-70mm + batterygrip + extra batterij + remote

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • interessepeiling: Nikon D80 + 18-70mm + batterygrip + extra batterij + remote

    Eens mijn kansen aftasten. Ben aan het experimenteren met het idee van een nieuwe body aan te schaffen (FX).

    Dan zou ik volgend pakket te koop aan bieden.
    • Nikon D80 body in zeer goede staat, altijd met zorg behandeld. Aankoop april 2007.
    • Nikon 18-70mm AF-S f3.4-4.5 DX G. Klassieker, in zeer goede staat, nergens krassen. Inclusief zonnekap en lenskap voor en achter.
    • Batterijgrip voor Nikon D80. Verdubbelt batterijduur en ergonomie van D80, uiterst handig, zeer tevreden van. [Komt met extra batterij, dus 2 in totaal]
    • Afstandsbediening voor D80. Werkt snel en nauwkeurig, tot op ruime afstand. Geen trillingen van knop in drukken meer, ideaal voor zelf- of familieportretten [Reserve batterij bijgeleverd]
    • lichte fototas, type schoudertas. Kan het pakket dragen plus extra kleine lens en accessoires.


    Nieuwprijs van dit alles was +/- 1130 euro.

    Vraagprijs zou zijn: een redelijke 550 euro.
    Voorkeur gaat uit naar alles-in-één-keer, maar ik kan flexibel zijn.

    Ik verkoop het dus vandaag nog niet, dit is een interessepeiling en aftasten.

  • #2
    Re: interessepeiling: Nikon D80 + 18-70mm + batterygrip + extra batterij + remote

    550 euro is teveel? Elke commentaar is welkom.

    Ik denk er ook aan om mijn recent gekochte professionele Nikon F3 met 50mm f1.4 ai-s te verkopen.
    Toestel en lens zijn beiden in quasi ongebruikte staat.
    Geen versleten body gebruikt door journalist in de jaren 80s, zoals de meeste die nu aangeboden worden.

    Paar weken terug gekocht van oude Engelsman die toestel zelf kocht maar zelden aangeraakt heeft.

    F3 compleet met Nederlandstalige handleiding en lederen draagtas (zoals hier afgebeeld)


    Vraagprijs zou zijn:
    220 euro voor body
    65 euro voor 50mm f1.4 lens

    Of tesamen 250,-

    Of tesamen met pakket hierboven: 750,-

    Comment

    Working...
    X