Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Premetro Anwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Premetro Anwerpen

    Premetro Antwerpen

    Al 30 jaar liggen deze tunnels ongebruikt onder Antwerpen, compleet met stations in ruwbouw. Vanaf volgend jaar worden echter een deel nu toch in gebruik genomen dus een mooi moment om eens, met camera, een kijkje te nemen.

    Meer op mijn site

    #1


    #2


    #3
    Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

  • #2
    Re: Premetro Anwerpen

    Leuke foto's

    Hoe ben jij daar binnen kunnen wandelen? Ik heb ook vaak zin om zoiets te doen, maar die niet-af-metro's zijn toch goed afgesloten?

    Comment


    • #3
      Re: Premetro Anwerpen

      Vooral nr 3 spreekt mij aan. Dan nr 2 en dan nr 1. Kan je ze niet wat groter posten aub ?
      Algemeen vind ik dat een beetje meer contrast ze geen kwaad zou doen.
      Toch hele mooie reeks hoor. Mijn complimenten.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

      Comment


      • #4
        Re: Premetro Anwerpen

        Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
        Leuke foto's

        Hoe ben jij daar binnen kunnen wandelen? Ik heb ook vaak zin om zoiets te doen, maar die niet-af-metro's zijn toch goed afgesloten?
        Klopt, ik heb officeel toestemming gehad van de lijn

        Maar 't weekend van 4 en 5 april kan iedereen er eens in lopen
        Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

        Comment


        • #5
          Re: Premetro Anwerpen

          Leuke foto's. Doen mij vooral denken aan een of andere level uit een first person shooter, die hebben ook zo'n sfeer. Vooral nummer 2.
          Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

          Comment


          • #6
            Re: Premetro Anwerpen

            Prima "documentaire" foto's, technisch zijn ze "af". Wist totaal niet dat dit al dertig jaar bestaat.

            Comment


            • #7
              Re: Premetro Anwerpen

              Schitterende reeks. Heb ook de foto's op je webstek bekeken.
              Waarom is deze metro destijds niet in dienst genomen? Hebben ze speciaal voor jou het licht aangedaan?
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #8
                Re: Premetro Anwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                Prima "documentaire" foto's, technisch zijn ze "af". Wist totaal niet dat dit al dertig jaar bestaat.
                Men heeft lang geleden een heel metrostelsel, in ruwbouw, onder Antwerpen aangelegd. Beetje bij beetje is dit verder afgewerkt en in gebruik genomen geworden.
                Er zijn al vele delen in gebruik nu en binnenkort komt er weer een stukje bij.


                Ik heb de datums genoteerd, maar jammer genoeg zal er dan wel te veel volk rondlopen om ook zulke mooie foto's te nemen.

                Comment


                • #9
                  Re: Premetro Anwerpen

                  Al 30 jaar liggen deze tunnels ongebruikt onder Antwerpen, compleet met stations in ruwbouw.
                  En dan vergeet je er bij te zeggen dat ons dat jaarlijks miljoenen kost aan onderhoud en herstellingswerken, allemaal met onze belastingcentjes. Schandalig.

                  Mooie foto's. Vooral de afwezigheid van mensen geeft een leuk sfeertje aan deze foto's. Beetje creepy.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Premetro Anwerpen

                    Kleine kick, inmiddels staan mijn fotos op de site van de lijn.

                    Canon 5D2 17-40L, 24-105L, 70-300, 14 2.8L, 24 2.8, 50 1.8, 135 2.0L, 8 peleng, 430EX, ST-E2

                    Comment


                    • #11
                      Re: Premetro Anwerpen

                      je derde is ook de mooiste !

                      Glenn
                      Mijn site...
                      vandaelefotografie.be
                      * BD0916BE *

                      Comment


                      • #12
                        Re: Premetro Anwerpen

                        Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                        Vooral nr 3 spreekt mij aan. Dan nr 2 en dan nr 1. Kan je ze niet wat groter posten aub ?
                        Algemeen vind ik dat een beetje meer contrast ze geen kwaad zou doen.
                        Toch hele mooie reeks hoor. Mijn complimenten.
                        ik volg hierin, 3 - dan 1- en 2 zeer mooi compo's

                        Comment


                        • #13
                          Re: Premetro Anwerpen

                          Mooie reeks!
                          Vooral die derde spreekt me aan! Jij had het geluk een statief te kunnen meenemen neem ik aan...
                          Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                          Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Premetro Anwerpen

                            Mooie reeks met voorkeur voor nr. 3

                            Ik hoop alleen dat het nu geen 30 jaar meer gaat duren voor er een metro gaat rijden
                            onder de Turnhoutse baan
                            Misschien kunnen de (al wat oudere) mensen dan nog eens veilig oversteken
                            Mvg, Marc
                            Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
                            http://fotos.mdlfoto.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Premetro Anwerpen

                              Mooie reeks, lijkt nu al documentaire waarde te hebben. Vind vooral het lijnenspel van de
                              eerste en de compositie van de derde heel mooi

                              Comment

                              Working...
                              X