Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding fotografie PCVO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding fotografie PCVO

    Ik ben vandaag begonnen aan de eerste module, basis fotografie, van deze opleiding aan het PCVO in Lokeren (avondschool). De complete opleiding omvat verschillende modules, en duurt 3 jaar als je meerdere avonden in de week gaat. Je behaalt er een TSO certificaat fotografie mee. Al betekent dat waarschijnlijk niet veel meer na het herzien van het statuut beschermd beroep?

    Zie hier voor het complete overzicht van de opleiding. Raar dat er niet echt veel over deze opleiding op dit foum staat, de cursussen zitten steeds stampvol. Wie heeft deze opleiding reeds gedaan of zit in een ver gevorderd stadium, wat zijn de bevindingen?
    Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.

    >> Join me on Facebook <<

  • #2
    Re: Opleiding fotografie PCVO

    de zoek knop eens raadplegen op zulke vragen wordt zelden gereageert ,vindt dit persoonlijk ook zeer jammer.
    Heb me ingeschreven in tielt en hoop binnenkort daar veel meer over te weten;

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding fotografie PCVO

      Hey! Ik volg ook deze cursus in Lokeren. Volg jij de maandagavond of donderdagavond?
      Ik ga donderdags.

      Tot op heden ben ik tevreden. Ik had wel reeds enige ervaring en inzicht in fotografie maar heb ondertussen een meer technische inkijk. Vroeger wist ik wel welke gevolgen mijn acties hadden (instellingen) maar nu weet ik ook waarom en dat is wel goed om weten.
      Canon 7D - Canon EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM - Sigma 17-70mm F/2.8-4.5 DC Macro - Canon EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS - Sigma 100-500mm - Metz Mecablitz 48 - Cactus flash triggers - filters - ...

      Comment

      Working...
      X