Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen via het net!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kopen via het net!

    Hallo,

    Ik weet dat er al veel verteld is over kopen via het net,maar wat ik nu gevonden heb grenst aan het ongelofelijke! De NIKON D90 + 18-105 VR voor 513 euro en de Nikon D300 Black SLR Kit w/ 18-135mm Lens voor 850 euro !!!!!!
    Op de site Syndeck.com !!! Nog beter,shipping is gratis!!!!!
    Waar zit het addertje? Bekijken jullie even die site en zeg eens wat jullie ervan vinden!!

    Mvg

    Derry

  • #2
    Re: Kopen via het net!

    http://forum.belgiumdigital.com/f6/w...om-248734.html

    Waarschijnlijk een van die sites die mensen probeert op te lichten. Zo'n prijzen zijn gewoon niet mogelijk.

    Als het te mooi is om waar te zijn, is het meestal ook niet waar!
    Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

    Comment


    • #3
      Re: Kopen via het net!

      Probeer de site eens en hou ons op de hoogte.

      Comment


      • #4
        Re: Kopen via het net!

        Oorspronkelijk geplaatst door Derryy Bekijk bericht
        Hallo,

        Ik weet dat er al veel verteld is over kopen via het net,maar wat ik nu gevonden heb grenst aan het ongelofelijke! De NIKON D90 + 18-105 VR voor 513 euro en de Nikon D300 Black SLR Kit w/ 18-135mm Lens voor 850 euro !!!!!!
        Op de site Syndeck.com !!! Nog beter,shipping is gratis!!!!!
        nog beter jij betaalt en krijgt niets
        geloof jij ook nog in kabouters en de goede fee?

        Comment


        • #5
          Re: Kopen via het net!

          Oorspronkelijk geplaatst door Derryy Bekijk bericht
          Hallo,

          Ik weet dat er al veel verteld is over kopen via het net,maar wat ik nu gevonden heb grenst aan het ongelofelijke! De NIKON D90 + 18-105 VR voor 513 euro en de Nikon D300 Black SLR Kit w/ 18-135mm Lens voor 850 euro !!!!!!
          Op de site Syndeck.com !!! Nog beter,shipping is gratis!!!!!
          Waar zit het addertje? Bekijken jullie even die site en zeg eens wat jullie ervan vinden!!

          Mvg

          Derry

          Deze site is helemaal te betrouwen volgens mij.
          Het is perfect mogelijk, omdat het een amerikaanse site is, en aangezien de dollar zo laag staat, kost deze camera daar zeer weinig!!
          Maar je moet wel opletten voor de invoerkosten, die moet je sowieso betalen als je de D300 laat overkomen, tenzij je mensen kent die daar naartoe gaan...
          De D300 staat ook zeer goedkoop in Engeland, omdat de Pond zo laag staat nu, zeker eens kijken in de UK!!!!
          succes
          greetz gillis

          Comment


          • #6
            Re: Kopen via het net!

            Hallo,

            Ik weet het nog zo niet ! Ik geloof niet in de Sint en nog andere wezens zoals ze hierboven vragen ! Maar ik weet wel dat er nu in de UK koopjes te verkrijgen zijn ! Ik ken iemand die een gps aan de helft van de prijs in Belgie kocht via het net ! Ik heb nog een andere hobby waar ik men materiaal voornamelijk in de UK bestel en koop. En deze produkten zijn nu ook spotgoedkoop ! Ik ga me wat verder verdiepen in deze site en nog wat andere sites. Misschiens eens mailen naar een paar Engelse fotografiemagazines en of forums.Iemand een suggestie welke? Ik zal wel iets laten weten, maar deze prijzen zijn inderdaad te mooi om waar te kunnen zijn!

            Mvg
            Derry

            Comment


            • #7
              Re: Kopen via het net!

              Zelfde oplichters als http://forum.belgiumdigital.com/f6/i...ml#post2139267. (trouwens al offline) Foto's van de bureau's zijn dezelfde.
              Toch maar mooi afblijven...

              Comment


              • #8
                Re: Kopen via het net!

                Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                Zelfde oplichters als http://forum.belgiumdigital.com/f6/i...ml#post2139267. (trouwens al offline) Foto's van de bureau's zijn dezelfde.
                Toch maar mooi afblijven...
                Yep, ik herken de foto's van hun 'kantoor' ook weer. Ongetwijfeld dezelfde oplichters (bende).

                't Is en blijft eigelijk gewoon heel simpel; if its too good to be true....
                www.indetailfotografie.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Kopen via het net!

                  Of het nu een site is uit U.S.a the U.K of waar dan ook , zo'n prijzen lol ik moet er spontaan van lachen
                  zeker oplichterij , geloof het maar
                  je hebt internet wel bekijk de normale prijzen eens in the US of in the USA
                  en als je koopt uit the usa reken er maar al 21% bij want de verekening volgt !

                  Btw ik ben enkele dagen geleden ook naar nederl. gereden om mn D90 te halen hoor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kopen via het net!

                    Afblijven is de boodschap !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kopen via het net!

                      Volgens deze site http://www.redelijkheid.com/tag/syndeck/ ook oplichting.

                      Verleidelijk he om snel te bestellen en een topproduct voor een schijntje binnen een paar dagen te ontvangen.Mocht er wat misgaan dan kun je waarschijnlijk fluiten naar je hardverdiende centen.


                      Wees gewaarschuwd.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kopen via het net!

                        goeie tip : als er VISA en dergelijke als betaalmiddel gebruikt kan worden, MOETEN deze logo's klikbaar zijn. zijn ze niet klikbaar, afblijven.
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kopen via het net!

                          Idd een goeie tip Hans , deze wist ik ook nog niet

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kopen via het net!

                            Willem Redelijkheid, Guillaume Raisonnable, William Reasonableness, Everything Within Reason, Photography, Technology, and everything in between


                            A couple of months ago I found several websites selling electronics and photo gear for ridiculous low prices (which also ended my Google Adsense account). Prices were less than half the lowest legal price. Those websites were all scams, and were advertising through Google Ads. Trying to pry you from your hard earned money.

                            The last couple of days new scam-websites are showing up on the Internet. This time they are more advanced. They even have had VALID SSL certificates (issued from a GoDaddy CA), and still use Google Ads to target the victims.
                            e-holater SSL Certificate

                            e-holater SSL Certificate

                            Why are they scam-websites? Well, If it’s to good to be true, it probably is. And somehow you can’t pay by credit card from abroad (so no insurance).

                            Holater currently ONLY accepts international payment via Bank Wire Transfer.
                            International credit cards and checks are not accepted.

                            So you’re left with money transfers, and we all know what the insurance is on that. None, nada, zip.

                            The following section gets update when necessary. Websites found so far (Notice the id in the URL ALL referring to the same 14-24 f/2.8 Nikon lens):

                            * Syndeck


                            Syndeck also has a (at least on Februari 6th, 2009) valid GoDaddy SSL Certificate [GoDaddy Secured].

                            If you find other websites with the same characteristics, please report them in the comments, and I’ll add them to the list.

                            Former websites with the same characteristics (some links are Google cache entries):

                            * Lomise
                            http://www.lomise.com/items.php?id=56421483 [cache]

                            * Holater
                            http://www.e-holater.com/items.php?id=56421483 [cache]

                            * In-shopper
                            http://www.in-shopper.com/items.php?id=56421483 [cache]
                            They even have lots of shops in Holland… I happen to know the neighborhood in Gorinchem, and there’s no shop at that address (as if one should even need additional confirmation for smelling a scam from miles)
                            * Tonex (the shop instead of the store )

                            * Tonex (the store, not the shop… not that there’s a difference)
                            http://www.tonexstore.co.uk/items.php?id=56421483 -> Turned into a parked domain with tons of ads
                            * Xenos

                            * Evadis

                            * Mobice

                            * Onich

                            * Cendice
                            Mijn foto's
                            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kopen via het net!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                              goeie tip : als er VISA en dergelijke als betaalmiddel gebruikt kan worden, MOETEN deze logo's klikbaar zijn. zijn ze niet klikbaar, afblijven.
                              Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
                              Idd een goeie tip Hans , deze wist ik ook nog niet
                              Ik zie dit hier de laatste tijd nogal eens gemeld worden. Men aapt elkaar duidelijk na.

                              Ik vind het nogal dom om dit als criterium te gebruiken. Ik zou namelijk afraden om, indien ze wel doorlinken naar de juiste maatschappij (wat heel eenvoudig te doen is, ook voor malafide sites), ervan uit te gaan dat de zaak wel deugdelijk is. En als ze niet doorlinken wil het ook niet zeggen dat de winkel niet betrouwbaar is.


                              Als er een online winkel betrouwbaar is, is het deze wel.

                              EDIT: Nog een voorbeeldje (rechtsboven)

                              Kortom: deze tip maar zo snel mogelijk vergeten en niet meer gebruiken.
                              Last edited by Leonidas; 10 februari 2009, 17:58.

                              Comment

                              Working...
                              X