Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is bekend met syndeck.com ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie is bekend met syndeck.com ?

    Bij surfen op ebay kwam ik de site tegen van syndeck.com.

    Zou bedrijf moeten zijn in Bristol (UK), maar de prijzen lijken mij te mooi om waar te zijn ? Terwijl iedereen de mond vol heeft van prijsstijgingen zie ik hier totaal andere prijzen.



    Iemand ervaring, ik vind niet direct een fraude referentie terug. Ik denk ook dat Ebay niet direct reclame wil maken voor een frauduleus bedrijf maar ik wil voorzichtig zijn.

    Alvast bedankt,
    Sven

  • #2
    Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

    k vind er op ebay al niets meer van terug dus afblijven van die handel.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

      Tip: Als shops als betaalmiddelen Paypal, Visa, Mastercard aanbieden, dan moeten die logo's klikbaar zijn, 't is te zeggen, als je op het logo klikt moet je uitkomen op de officiële Visa/MC/Paypal site.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Tip: Als shops als betaalmiddelen Paypal, Visa, Mastercard aanbieden, dan moeten die logo's klikbaar zijn, 't is te zeggen, als je op het logo klikt moet je uitkomen op de officiële Visa/MC/Paypal site.
        Ah, kijk eens, nu weet ik meteen hoe Hans aan de wijsheid komt. Een nieuwe mythe met besmettingskracht is geboren.

        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

        Comment


        • #5
          Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Ah, kijk eens, nu weet ik meteen hoe Hans aan de wijsheid komt. Een nieuwe mythe met besmettingskracht is geboren.

          http://forum.belgiumdigital.com/f6/k...ml#post2149499
          Tjah, uitzonderingen bevestigen enz..

          Had die wijsheid enkel maar te weten gekomen door een antiphysing-enquête.

          Pdashop is met andere zaken ook niet conform met de Belgische regels ivm Visa:

          Betaalkosten
          Voor creditcardbetalingen brengt PDAshop.be 7,50 euro in rekening. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat u bij het afronden van uw bestelling voor 'MasterCard', 'VISA' of 'American Express' heeft gekozen.

          In België mogen er geen extra kosten aangerekend worden bij betaling met CC.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

            Onderstaande link verwijst naar een forum waarbij er iemand suggereerd dat ie er in getuint is. Tevens waarschuwen ze nog voor een ander site.

            http://www.boards.ie/vbulletin/showt...php?p=58933922
            Canon 40D, 50 1.8 (Plastic fantastic), 80-200 2.8 (Drain pipe) Sigma 18-50 2.8 EX DC, Canon 100-400 L IS USM
            Opkomende site http://www.tukker.tk

            Comment


            • #7
              Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

              Oorspronkelijk geplaatst door tukker_nl Bekijk bericht
              Onderstaande link verwijst naar een forum waarbij er iemand suggereerd dat ie er in getuint is.
              Echt onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die zich daaraan laten vangen
              www.pixation.be

              Comment


              • #8
                Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Tjah, uitzonderingen bevestigen enz..
                Juist omdat er uitzonderingen zijn is het dus een waardeloze tip. Hier nog een voorbeeldje:


                Het is toch niet toevallig dat de eerste 8 sites die ik probeer of een creditcardlogo hebben dat niet klikbaar is of helemaal geen logo? Ik ben er dus nog geen een tegengekomen waar het logo klikbaar is. In ieder geval niet bij de sites waar ik zaken mee doe en die allemaal betrouwbaar blijken te zijn.

                Ik denk dat gewoon je gezond verstand gebruiken een veel beter onderscheidingscriterium is. Enfin, bij mij helpt het toch.

                Comment


                • #9
                  Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  ...

                  Ik denk dat gewoon je gezond verstand gebruiken een veel beter onderscheidingscriterium is. Enfin, bij mij helpt het toch.

                  Daar zeg je zoiets...blijkbaar worden mensen redelijk naïef als ze een computer met internetverbinding in handen krijgen.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie is bekend met syndeck.com ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Daar zeg je zoiets...blijkbaar worden mensen redelijk naïef als ze een computer met internetverbinding in handen krijgen.
                    Misschien is het gewoon de hebzucht die de overhand krijgt.

                    Comment

                    Working...
                    X