Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koppen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koppen...




    Toch een beetje een mysterie?
    Last edited by VIM; 16 juni 2012, 00:39.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

  • #2
    Re: Koppen...

    Krijg er kop noch staart aan wat dit is maar vindt het wel speciaal, je blijft er naar kijken, intrigerend mooi
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #3
      Re: Koppen...

      Toch nog even wachten op wat meer reacties vooraleer het "mysterie" te onthullen.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: Koppen...

        Praag? Daar heb ooit een gelijkaardige foto genomen.


        groeten
        Last edited by toktok; 6 februari 2009, 13:55.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Koppen...

          Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          Toch nog even wachten op wat meer reacties vooraleer het "mysterie" te onthullen.
          Hmmm... 't staat in het forum architectuur hé.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

          Comment


          • #6
            Re: Koppen...

            Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
            Praag? Daar heb ooit een gelijkaardige foto genomen.
            groeten
            Juist... maar wat vinden jullie van de foto... was vooral de bedoeling.
            ...want het is wel degelijk Architectuur natuurlijk.
            Last edited by VIM; 6 februari 2009, 14:08.
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment


            • #7
              Re: Koppen...

              Volgens mij is het een foto van "een deur" !!! Of ben ik verkeerd.
              De foto opzich komt compositorisch nogal rommelig over, denk dat er toch sterker beelden van te maken zijn.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

              Comment


              • #8
                Re: Koppen...

                PRAAG!zonder fout, heb deze deur ook meerdere malen aan mijn lens laten voorbij gaan.
                So much to do, so little time !
                http://franky289.fotopic.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Koppen...

                  intrigerend mooi
                  De foto, of de beeldhouwwerkjes?

                  Ik vind dit wel een mooi onderwerp, maar dit leidt niet automatisch tot een fotografisch hoogstandje.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koppen...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    De foto, of de beeldhouwwerkjes?
                    Ik vind dit wel een mooi onderwerp, maar dit leidt niet automatisch tot een fotografisch hoogstandje.
                    Je hebt natuurlijk volkomen gelijk!
                    We zien al te vaak foto's waar het onderwerp eerder emotionele reacties dan beoordelingscommentaar oproept.
                    Vooral bij de lieve diertjes, sloebertjes van kindjes en toch ook bij de 18+ modellen worden nogal wat reacties beïnvloed door de sentimentele impact op de kijker.
                    (Of daar iets mis mee is moet ieder voor zichzelf uitmaken...)
                    In deze categorie (architectuur) wordt het al wat moeilijker om de emoties van de beoordelaar te bespelen.

                    Niemand zou, denk ik, echter een foto posten wanneer hij/zij er zelf niet iets in ziet.
                    Dus in dit geval.....
                    Ik zou óók niet posten indien ik andermans ideeën over de foto niet wil weten. En de motivatie van de meningen is voor mij veel interessanter dan de mening alleen.

                    Indien je ook eens zou posten zou je ongetwijfeld jezelf er op betrappen dat je ook eerder gaat voor een mooi (lees; boeiend) onderwerp dan iets dat niemand iets zegt???
                    Het onderwerp van een afbeelding maakt naar mijn mening uiteindelijk essentiëel deel uit van het geheel.

                    Deze foto is dus inderdaad een onderdeel van een zeer kunstzinnige toegangspoort met 6 vleugels tot een gebouw in het centrum van Praag. De bronskleurige ondergrond met vierkantjes en de speciale kopjes vind ik knap gedaan, samen met het ganse ontwerp van de poort.
                    Hier een algemener beeld:

                    Wellicht zou iemand anders er iets anders mee gedaan hebben .
                    En dit is het onbewerkte origineel waaruit de tweede gecropt werd; rechts onderaan zie je nog wat klinkertjes uit het voetpad om een idee te geven van de proporties:
                    Last edited by VIM; 16 juni 2012, 00:41.
                    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                    Oók wandelen met GPS?

                    Comment

                    Working...
                    X