Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duurste aankoop ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Duurste aankoop ..

    Hallo allemaal,
    Ik ben sterk van plan om een nieuwe lens voor mijn Alfa-700 aan te schaffen.
    Probleem, ik vindt het een vreselijk prijzig ding. Ok dat even buiten beschouwing gelaten, EINDELIJK MIJN VRAAG:
    Heeft er iemand ervaring met de CARL ZEISS Vario Sonar T* 24-70 f2.8 SSM ?
    Ze krijgt ontzettend goede kritieken maar dat mag wel voor 1550 euro (konijn)
    Alvast bedankt voor de reaktie
    PS momenteel werk ik met de vario sonar 16-80
    **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

  • #2
    Re: Duurste aankoop ..

    Wat wil je er mee doen?
    Hij overlapt de vario sonar. OK, hij is lichtsterker, en zal beter scherpstellen. Bovendien full frame, maar qua bereik heeft hij geen toegevoegde waarde lijkt me.
    Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

    Comment


    • #3
      Re: Duurste aankoop ..

      Sonar?

      Comment


      • #4
        Re: Duurste aankoop ..

        sonnar dan...
        Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D

        Comment


        • #5
          Re: Duurste aankoop ..

          idd wat wil ik er mee doen, hopen op meer vrijheid qwa scherpte en scherptediepte
          **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

          Comment


          • #6
            Re: Duurste aankoop ..

            Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
            idd wat wil ik er mee doen, hopen op meer vrijheid qwa scherpte en scherptediepte
            Zoals eerder al gezegd, je hebt dit bereik al en dus zou ik u een prime durven aanraden, vooral als je meer scherpte zoekt. Fotograferen met een prime kan heel aangenaam zijn.

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Duurste aankoop ..

              dit bereik is vooral op fulframe een interessant bereik... tenzij je vlug naar fullframe over zal schakelen, zou ik dat niet doen...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Duurste aankoop ..

                Veel over nagedacht ondertussen, dank voor de reakties. Waarschijnlijk word het de nieuwe 70-300 G ssm serie van Sony.
                **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

                Comment


                • #9
                  Re: Duurste aankoop ..

                  Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
                  Hallo allemaal,
                  Ik ben sterk van plan om een nieuwe lens voor mijn Alfa-700 aan te schaffen.
                  Probleem, ik vindt het een vreselijk prijzig ding. Ok dat even buiten beschouwing gelaten, EINDELIJK MIJN VRAAG:
                  Heeft er iemand ervaring met de CARL ZEISS Vario Sonar T* 24-70 f2.8 SSM ?
                  Ze krijgt ontzettend goede kritieken maar dat mag wel voor 1550 euro (konijn)
                  Alvast bedankt voor de reaktie
                  PS momenteel werk ik met de vario sonar 16-80
                  Er staat er eentje (24-70 CZ 2.8 SSM) bij foto DeGreef in Edegem, aan een promo prijs. Bel even, ik weet niet meer hoeveel ie geprijst staat.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Duurste aankoop ..

                    Fantastische tip, Rudy. Bedankt ga ik morgen zeker doen en laat het weten hoor.
                    **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

                    Comment


                    • #11
                      Re: Duurste aankoop ..

                      Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
                      Veel over nagedacht ondertussen, dank voor de reakties. Waarschijnlijk word het de nieuwe 70-300 G ssm serie van Sony.
                      In geval het deze lens wordt, zal je daar ook geen spijt van hebben. Ik ben er heel tevreden van.

                      Comment

                      Working...
                      X