Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

    Ik zie op een bepaalde site een Nikkor AF-S 300/4 met nog garantie aangeboden tegen 950 €
    Het is blijkbaar een lens aangekocht in Nederland,de huidige prijzen liggen tussen de 1049 en 1179 €
    Ik vind het verschil tussen een nieuwe en een zo goed als nieuwe te klein,moet ze ook, nog gaan halen in nederland.
    Wat is een redlijke prijs?

  • #2
    Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

    heb ik ook gezien,
    voor dat kleine verschil zou ik ze zeker nieuw kopen hier in belgie met de volle garantie
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

    Comment


    • #3
      Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

      Voor 100 euro meer heb je 'm nieuw met 2 jaar volle garantie.... ik zou het wel weten! Nieuw kopen, voor € 100 zou ik voor zekerheid gaan. Je moet je er ook nog voor naar Nederland....

      Ik heb nog een AF 300mm f/4 ED voor € 450 liggen, is dat wellicht een optie voor je?
      ---------------- Ik doe niet meer mee

      Comment


      • #4
        Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

        Meer dan 750 euro zou ik er niet aan geven.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

          Gemiddelde 2dehands verkoopprijs ligt rond de 800 euro, dus 950 is wat veel, dan koop je hem beter nieuw.
          Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

          Comment


          • #6
            Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

            De beide Nikkors 300/4 zijn van het betreffende forum verwijderd....mogelijk hebben zij de reactie op BD gezien!

            Comment


            • #7
              Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

              antwoord op edjeB.
              Wel ik zou het zowel willen gebruiken met een Pk 11 of PK 12 tussenring om libellen,vlinders en andere wat grotere insekten te fotograferen
              Eveneens zou ik het tele bereik met een TC 14IIA willen uitbreiden,maar deze zou niet werken omdat het objectief geen ingebouwde SW motor heeft.
              Ik gebruik een D200 ,als de tussenring al zou werken,eventueel zonder autofocus zou al een optie zijn om uwe 300/ 4 na deze gezien te hebben (even testen natuurlijk) te kopen!
              Last edited by L.Cavalier; 8 februari 2009, 18:40. Reden: Wat vergeten te melden

              Comment


              • #8
                Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

                Ik heb vrijdag een nieuwe 300mm in de fotovakwinkel gekocht.
                Kosten 1270 euro inclusief MRC Clear filter + Originele Nikon Garantie kaart , Distributor NIKON BV THE NETHERLANDS.

                Er stond ook een nog tweedehands voor 800 euro.
                Ik heb deze niet nader bekeken of gestest, dus weet niet of hij goed of slecht is.

                Hier een kleine testfoto met de nieuwe lens.


                Geen bewerking buiten het verkleinen.

                mvg
                Antoine

                Comment


                • #9
                  Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

                  Ik heb de mijne twee jaar geleden in een winkel gekocht als demo-model; geen verpakking en slechts een verkorte garantie vanuit de winkel met een kleine korting. Tis een gok geweest, maar het verkeerde in uitstekende staat en heb er nu na 2 jaar nog veel plezier van. Geen enkel probleem mee gehad.

                  Ik heb me er wel ook een goede statiefgondel bijgekocht (Kirk), die originele is maar niets...koste me de lens wel weer 150 Euro extra door..
                  Last edited by jellevanaalst; 1 juli 2010, 09:17.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

                    Had hier ook een vraagje over:
                    Klopt dit dat deze lens een klein beetje (draai)speling kan hebben tussen body en lens.
                    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

                    Comment


                    • #11
                      Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

                      Ik heb deze lens ook eens 2de hands gekocht. Heb ze 800 euro betaald. Ze was wel tiptop in orde en in de buurt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

                        Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
                        Had hier ook een vraagje over:
                        Klopt dit dat deze lens een klein beetje (draai)speling kan hebben tussen body en lens.
                        De mijne in ieder geval niet.

                        Ik heb hem vorig jaar nieuw gekocht en tweedehands zou ik er toch zeker niet meer dan 850 Euro voor geven.
                        Mvg,David
                        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                        Comment


                        • #13
                          Re: Faire 2de handsprijs Nikkor AF-S 300/4

                          Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
                          De mijne in ieder geval niet.

                          Ik heb hem vorig jaar nieuw gekocht en tweedehands zou ik er toch zeker niet meer dan 850 Euro voor geven.

                          Is idd een faire prijs,
                          als ook de orginele statiefbeugel vervangen is hij wel meer waard.
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

                          Comment

                          Working...
                          X