Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat Kyando

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat Kyando

    Proficiat met je overwinning van de challenge een welverdiende plaats
    alsook de top drie van de maand januari
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat Kyando

    Felicitatie's zijn hier zeker op z'n plaats, 'twas ook voor mij de winnaar , ik had daaromtrent m'n mening al te kennen te gegeven tijdens de beoordeling in de challenge zelf, nogmaals dikke proficiat, foto verdiende het om er als beste uit te komen!

    Mvg, Wim.

    Comment


    • #3
      Re: proficiat Kyando

      Een heel dikke proficiat aan de winnaar en aan heel de top 10. Er zitten een heel aantal prachtfoto's tussen

      grtz Tigo
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #4
        Re: proficiat Kyando

        hartelijk proficiat aan de winnaar...
        was voor mij ook een topper

        groetjes aline
        groetjes aline

        Comment


        • #5
          Re: proficiat Kyando

          Proficiat met je overwinning van de challenge met een welverdiende plaats,
          alsook de top drie van de maand januari.
          Zelf ben ik al heel blij met mijn 17e plaats
          Nikon D300s met nog wat glas en attributen
          Foto Lucky

          Comment


          • #6
            Re: proficiat Kyando

            Van mijne kant ook proficiat aan de winnaar en ook aan de top tien want er zijn er mooie bij.
            @Lucky342 je mag je een plaatsje hoger scoren want foto 2 en 3 hebben samen dezelfde punten staan ze beide op de tweede plaats. Dus voor jou een trede hoger Ik ben ook blij met de plaats die ik gehaald heb.

            Mvg. Lucie
            Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

            http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

            Comment


            • #7
              Re: proficiat Kyando

              Lucie 54, zo had ik het nog niet bekeken.
              Bedankt
              Nikon D300s met nog wat glas en attributen
              Foto Lucky

              Comment


              • #8
                Re: proficiat Kyando

                Dankuwel iedereen !!
                Ik heb dit zeker niet verwacht , ik had wel een top 5 plaats in gedachten maar zeker geen winnaar .
                ik hoop dat ik op dezelfde toon kan verderdoen .

                Bedankt aan de mensen die de reakties plaatsten waardoor met enkele kleine
                aanpassingen de foto nog een heel stuk mooier werd .

                Ik had eigenlijk een volledig andere foto klaar staan om in te sturen maar ik moet toch Tartarus (werkcollega) bedanken omdat hij de foto maar niks vond , de tweede foto en ook inzending was veel beter geslaagd dankzij enkele goeie tips van zijn kant .
                Spijtig dat zijn inzending niet hoger is geeindigd , had het zeker wel verdiend .

                van mijn kant ook proficiat aan de andere toppers deze maand !

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat Kyando

                  Proficiat Kyandio en aan de hele top 9 .
                  Stuk voor stuk mooie foto's !

                  Nu moet ik wel elke dag horen dat Kyandio gewonnen heeft gelukkig volgende week vakantie .
                  CANON 50D : EF 70-200 f/2.8 IS USM , EFS 17-85mm IS USM , EF 50mm f/1.8 II , EF 35-70 f/3.5-4.5

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat Kyando

                    @ to kyandio,

                    Uw overwinning kan ik minder smaken omdat:

                    Ik citeer Uzelf kyandio,
                    Ik had eigenlijk een volledig andere foto klaar staan om in te sturen maar ik moet toch Tartarus (werkcollega) bedanken omdat hij de foto maar niks vond , de tweede foto en ook inzending was veel beter geslaagd dankzij enkele goeie tips van zijn kant .
                    Spijtig dat zijn inzending niet hoger is geeindigd , had het zeker wel verdiend .
                    Dit niet erg getuigt van het naleven van de anonimiteit.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat Kyando

                      Oops Kyandio, ja spooky is erg spits en zo hoort het ook .

                      Maar toch een dikke proficiat met je hele knappe foto , samen met Stampers die ik op nummer 1 had getipt zeker de 2 beste van deze maand.

                      El Barto
                      ___________________________

                      Nil Volentibus Arduum
                      ___________________________

                      Olympus E-500 E-510 + wat extra's

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat Kyando

                        Proficiat Tigo met je podiumplaats, zeker verdiend , een van mijn topfavorieten; Ik ben alvast bijzonder blij met mijn tweede plaats, had zeker geen podiumplaats verwacht, vooral ook omwille van de meerdere herinzendingen die ik heb gemaakt op basis van de gegeven commentaren. Tot mijn grote verbazing, niet met eentjes en tweetjes getracteerd zoals sommige andere in de top twaalf, die voor alle duidelijkheid, voor mij althans, op geen van alle van toepassing was. De foto van Kyando, was qua idee zeker heel goed, maar technisch niet bepaald denderend, doek of gordijn slordig en zichtbaar opgesteld, uitgebrande vlek links op het metaal, ... spijt me maar persoonlijk vind ik dit geen podiumplaats waard, daarvoor kwamen andere foto's meer in aanmerking !!! Jammer

                        Bedankt alvast aan alle (her)puntengevers en de appreciatie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat Kyando

                          Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                          @ to kyandio,

                          Uw overwinning kan ik minder smaken omdat:

                          Ik citeer Uzelf kyandio,


                          Dit niet erg getuigt van het naleven van de anonimiteit.
                          Wij staan elke dag 8 uur samen op het werk , lijkt me moeilijk om te verzwijgen welke foto je instuurt als je alle twee meedoet aan dezelfde challenge en dan nog het zelfde hobby hebben ?

                          Er zullen hier wel meer mensen weten wie welke foto ingestuurt heeft ( collega's , vrienden , koppels , ... ) .
                          CANON 50D : EF 70-200 f/2.8 IS USM , EFS 17-85mm IS USM , EF 50mm f/1.8 II , EF 35-70 f/3.5-4.5

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat Kyando

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tartarus Bekijk bericht
                            Wij staan elke dag 8 uur samen op het werk , lijkt me moeilijk om te verzwijgen welke foto je instuurt als je alle twee meedoet aan dezelfde challenge en dan nog het zelfde hobby hebben ?

                            Er zullen hier wel meer mensen weten wie welke foto ingestuurt heeft ( collega's , vrienden , koppels , ... ) .
                            Je ziel blootgeven wordt niet altijd gewaardeerd.
                            mvg
                            Antoine

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat Kyando

                              proficiat met je overwinning!
                              nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X