Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ijs

    Wat vinden jullie van deze foto?
    Sommigen vinden hem afschuwelijk en sommigen vinden hem ongelooflijk knap.
    Ik weet het dus niet meer

    De foto is genomen met een Canon EOS 30 D
    f/16
    1/30 sec.
    ISO 400
    Focal length 400mm

    IntoWildlife

  • #2
    Re: ijs

    Als je zelf niet zeker bent van je foto gelieve hem dan niet in Showcase te posten.
    + De foto is te groot gepost volgens de regels van BD.

    Ik vind het eerder een mislukt experiment waar niets echt scherp is.

    Comment


    • #3
      Re: ijs

      Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
      Als je zelf niet zeker bent van je foto gelieve hem dan niet in Showcase te posten.
      + De foto is te groot gepost volgens de regels van BD.

      Ik vind het eerder een mislukt experiment waar niets echt scherp is.
      Ik volg beginnershoek is goed

      Comment


      • #4
        Re: ijs

        snap niets van deze post, je hebt hier op BD laten zien dat je veel beter kan en weet wat de toegestane afmetingen van een foto horen te zijn, voor mij een ?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: ijs

          http://www.patricklemaire.photography/

          Comment


          • #6
            Re: ijs

            Ik kan het aantal pixels tellen.....lijkt op een 400% crop van een stukje van een foto.
            Het weinige verstand wat ik heb kan er niet bij dat je hier fier op bent.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #7
              Re: ijs

              Jammer voor de webruimte...
              Geen scherpte, bijna millimeters grote pixels...stond ook beter op zijn plaats bij abstract.
              Bekijk ook de andere foto's eens in showcase...de vergelijking is vlug gemaakt imho.
              Last edited by lockdriver; 25 januari 2009, 16:42.
              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

              Comment


              • #8
                Re: ijs

                Deze had inderdaad beter in de rubriek “Stilleven & Abstract” gepast en in de beginnershoek.
                De foto heb ik aangepast naar 900px, van gewoonte maak ik ze altijd 1024 vandaar dat deze zo werd gepost.
                Rupselkopke, ik wil gewoon reacties op deze foto en die mogen gerust hard zijn, zo heb ik het graag, maar ik heb nergens geschreven dat ik fier ben op deze foto. Mijn eerste reactie op deze foto was “deleten”, maar toen vond iemand dit een fantastische foto, alleen zag ik het zelf niet goed. Daarom dat ik een second opinion wou.

                PS Die foto is helemaal niet gecropt.
                IntoWildlife

                Comment


                • #9
                  Re: ijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Oostham Bekijk bericht
                  Deze had inderdaad beter in de rubriek “Stilleven & Abstract” gepast en in de beginnershoek.
                  De foto heb ik aangepast naar 900px, van gewoonte maak ik ze altijd 1024 vandaar dat deze zo werd gepost.
                  Rupselkopke, ik wil gewoon reacties op deze foto en die mogen gerust hard zijn, zo heb ik het graag, maar ik heb nergens geschreven dat ik fier ben op deze foto. Mijn eerste reactie op deze foto was “deleten”, maar toen vond iemand dit een fantastische foto, alleen zag ik het zelf niet goed. Daarom dat ik een second opinion wou.

                  PS Die foto is helemaal niet gecropt.
                  Lees even de sticky helemaal bovenaan deze pagina Oostham... er staat toch duidelijk "plaats hier enkel je beste foto's" er staat tevens " Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten" In showcase plaats je bijgevolg beter geen foto's waaraan jezelf nog twijfeld, het moeten immers je beste foto's zijn.......ongeacht de algemene mode van de laatste tijd op dit forum. Ik heb de regeltjes niet uitgevonden hé
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: ijs

                    sorry deze vind ik ook niks
                    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                    *BD1034BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: ijs

                      Ok, mijn excuses voor deze post!
                      Rupselkopke, strenge beoordelingen en kritieken kan ik enkel als positief ervaren, naar de prullenmand met deze foto!


                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      Lees even de sticky helemaal bovenaan deze pagina Oostham... er staat toch duidelijk "plaats hier enkel je beste foto's" er staat tevens " Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten" In showcase plaats je bijgevolg beter geen foto's waaraan jezelf nog twijfeld, het moeten immers je beste foto's zijn.......ongeacht de algemene mode van de laatste tijd op dit forum. Ik heb de regeltjes niet uitgevonden hé
                      IntoWildlife

                      Comment


                      • #12
                        Re: ijs

                        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                        Lees even de sticky helemaal bovenaan deze pagina Oostham... er staat toch duidelijk "plaats hier enkel je beste foto's" er staat tevens " Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten" In showcase plaats je bijgevolg beter geen foto's waaraan jezelf nog twijfeld, het moeten immers je beste foto's zijn.......ongeacht de algemene mode van de laatste tijd op dit forum. Ik heb de regeltjes niet uitgevonden hé
                        nee maar je zou het wel denken dat je ze uitgevonden hebt

                        Comment


                        • #13
                          Re: ijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door bijoux1958 Bekijk bericht
                          nee maar je zou het wel denken dat je ze uitgevonden hebt
                          Je mag in mij gerust een boeman zien hoor bijoux1958.....de mensen die mij echt kennen(al diegenen die al wat langer op BD vertoeven) weten dat ik dat niet ben. Regels zijn er om gevolgd te worden.....anders wordt het hier een grote chaos. Maakt ook helemaal niks uit wie of wat je bent, pietje snot of president Obama....deze regels zijn er voor iedereen.
                          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                          Comment


                          • #14
                            Re: ijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                            Je mag in mij gerust een boeman zien hoor bijoux1958.....de mensen die mij echt kennen(al diegenen die al wat langer op BD vertoeven) weten dat ik dat niet ben. Regels zijn er om gevolgd te worden.....anders wordt het hier een grote chaos. Maakt ook helemaal niks uit wie of wat je bent, pietje snot of president Obama....deze regels zijn er voor iedereen.
                            Amen
                            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                            Grtjs, Jacky

                            Comment

                            Working...
                            X