Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kasteel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kasteel

    kasteel pietersheim in lanaken van voor en achter



    Last edited by sarolea; 25 januari 2009, 08:39.

  • #2
    Re: kasteel

    Mooie weerspiegeling in je eerste, maar heb je nu echt niet gezien hoe scheef je foto is?
    Je tweede zou een hele mooie geweest zijn moest er wat meer kasteel opgestaan hebben. Het zou echt uit het bos gesprongen zijn, zoals het licht zat.


    groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: kasteel

      pff nu wel ja , had die recht gezet maar ik geloof dat ik vergeten ben op te slaan

      Comment


      • #4
        Re: kasteel

        eerste is nogal recht toe recht aan.
        tweede is mooi.

        Comment


        • #5
          Re: kasteel

          Oorspronkelijk geplaatst door sarolea Bekijk bericht
          pff nu wel ja , had die recht gezet maar ik geloof dat ik vergeten ben op te slaan
          .....dan kun je dat toch alsnog effe doen, zoals hij hier nu staat is toch geen gezicht en zeker niet in showcase.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: kasteel

            tweede een mooie vooral de lucht, van het Kasteel zelf had ik wat meer willen zien.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: kasteel

              Hier is volgens mij een slechte nabewerking op gedaan (foto1)
              1) het dak van het kasteel staat ongeveer horizontaal terwijl die op spiegeling scheef staat
              2) Er is een abnormale kleurafwijking v/d lucht op het water tov die erboven? Nochtans zijn de kleuren en helderheid van het gebouw identiek tov de spiegeling.
              3) de ganzen rechts staan erboven helemaal op en de auto is helemaal zichtbaar, op de spiegeling staan ze er half op en vlak voor de auto? Begrijp er niets van

              Sorry, ik vind deze niet geslaagd
              Last edited by Geert_B; 25 januari 2009, 19:11.
              BD0723BE

              Comment


              • #8
                Re: kasteel

                de foto is enkel verscherpt en iets gecropt voor de rest is daar niks mee gebeurd

                Comment


                • #9
                  Re: kasteel

                  Ik versta de spiegeling ook niet. Kan aan mij liggen ook hoor. Het gebouw staat toch een eindje van het water en toch begint de spiegeling onderaan het gebouw. Ik verwacht hier geen volledige spiegeling.

                  Mooie lucht bij de tweede, maar compo kon beter. Iets meer bos en kasteel.

                  Mvg
                  Moa

                  Comment

                  Working...
                  X