Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St Jozefsheim

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • St Jozefsheim

    Met al die commotie de laatste tijd rond showcase, zou ne mens al bang worden om ne foto te posten Anyway 't is mijne beste




    Voor meerdere van deze reeks; be my guest : Linkje
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

  • #2
    Re: St Jozefsheim

    Heel knap, mooi met die zachte belichting
    Misschien 2 minpuntjes: heb den indruk dat hij niet 100% recht staat en de mat (of zoiets) links tegen de muur verstoort het geheel
    Sony A550 + glas

    Comment


    • #3
      Re: St Jozefsheim

      de foto staat zeker recht en de mat ké me de cs borstel wegvegen en tis een superplaat

      Comment


      • #4
        Re: St Jozefsheim

        Denk dat ik mij miskijk doordat er maar langs één zijde ramen zijn, als je referentiepunten nakijkt staat hij idd recht
        Sony A550 + glas

        Comment


        • #5
          Re: St Jozefsheim

          Wat bedoel je met de referentiepunten?
          Als je naar de lijnen in de vloer kijkt staat hij idd recht, maar toch voelt het alsof er iets niet klopt. De lijn die linksonder in de hoek vertrekt (en op dezelfde hoogte blijft, kijk maar vooraan) komt rechtsonder toe boven de hoek. Als de foto toch recht is zal de fotograaf niet in het midden van het gebouw gestaan hebben denk ik...
          Pas op, voor de rest een goeie plaat hoor!

          Comment


          • #6
            Re: St Jozefsheim

            Heel mooi in beeld gebracht met een subtiele en passende "bewerking'.
            Ook de rest van deze locatie (in je album) mag gezien worden.
            Last edited by jan.brouwers; 3 februari 2009, 17:31.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: St Jozefsheim

              De locatie is ten volle hdr te benutten, goed uitgevoerd met naar mijn bescheiden mening een beetje, erg beetje, te weinig contrast.
              Niks van de commentaar aantrekken, is het leuk, ben je tevreden, dan ....
              Keep up the explore stuff.
              Nikon D3, D2x, infrared D70s, FM2n , 20mm MF , 70-200 VR, 14-24 afs, etc...

              Comment

              Working...
              X