Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website

    Hallo;

    Ik wil een, gratis, website maken. Wie heeft hier ervaring mee. Zodat ik enigzins weet hoe en wat te doen !


    Groetjes

    Cork.

  • #2
    Re: Website

    huh? kan je de vraag duidelijker stellen; ik begrijp de bedoeling niet.

    Comment


    • #3
      Re: Website

      Wat ik wil is een web site maken waar ik mijn foto's op kan zetten zonder dat deze er zomaar afgehaald kunnen worden. Dus een site zonder 'share' functie. Ik heb even gekeken op het net en er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Wellicht heeft een van de leden er een goede ervaring met een aanbieder van deze sites.

      Cork

      Comment


      • #4
        Re: Website

        Als je de foto's online zet, op eender welke manier, zullen ze altijd wel eraf gehaald kunnen worden. Met de ene methode al wat makkelijker als de andere, de ene methode heeft andere voor- en nadelen dan de andere, maar echt waterdicht is geen enkel systeem...

        Concreet heb je hier mss niet veel aan, maar ik bedoel gewoon: zoek je niet suf naar een template/gallery/sharing-site om enkel te voldoen aan het "beveiligen" van je beelden. In eerste instantie zou ik kiezen voor een vormgeving die je bevalt.

        Als je zelf geen ervaring hebt met webdesign, kan je bv kiezen voor een template. Die zijn voor de meest uiteenlopende budgetten te vinden, dus mss ook wel gratis. Ook met bepaalde software (zoals Lightroom) kan je automatisch webgalleries maken die je zo online kan plaatsen...
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment


        • #5
          Re: Website

          Ik heb er ook weinig ervaring mee, maar tegenwoordig kan je zelfs van een word of excel bestand (geen exotische programma's) een web pagina maken. Bij zowat elk abonnement van je internet provider zit ook gratis web ruimte, dus heb je een plekje waar je het naar toe kan uploaden.
          Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

          Comment


          • #6
            Re: Website

            Duidelijk;

            Jullie hebben mij goed de weg gewezen.

            Cork

            Comment

            Working...
            X