Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto rubens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto rubens

    iemand ervaring bij foto rubens wilrijk ?

    op de site zie ik de canon17-55 f2.8 voor 819€ ; bij grobet kost deze lens 949€ .

    tamelijk groot verschil

    de body 40D bij rubens 719€ ( gratis CF 2GB en reinigingsset), bij grobet 725€

    klein verschilleke

    mss zijn er nog goedkopere maar ik koop liever in de winkel ipv via het web .

    bij beiden kan je rechtstreeks aan die prijzen in de winkel kopen .
    Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

    http://shantiguru.1x.com

  • #2
    Re: foto rubens

    betrouwbare winkel,
    kijk ook naar winkel konijnenberg
    Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

    Comment


    • #3
      Re: foto rubens

      volgens mij een betrouwbare zaak....werkt ook samen met studio 73
      ben van plan mijn toestel daar ook te gaan kopen...eerst er nog uit geraken dewelke

      Comment


      • #4
        Re: foto rubens

        Rubens zelfde keten als studio73 kom er ook eveneens als konijn beiden tevreden over tot nu toe
        Canon EOS 1000D/7D Canon EF 100-400L ,EF 17/40L Sigma 150 Macro

        Comment


        • #5
          Re: foto rubens

          Heb er nog geen toestel gekocht maar wel accessoires, een collega van mij een objectief. Goede service, vriendelijke mensen en goede prijzen
          I love my D500

          Comment


          • #6
            Re: foto rubens

            Niet te lang wachten, want het is mogelijk dat de ene winkel de prijs al verhoogd heeft, en de andere nog niet (volgens verschillende bronnen zouden de prijzen binnenkort 10% stijgen).

            Ik heb mijn 1D MKIII bij Studio73 in Turnhout gekocht, daar was die ruim 250 euro goedkoper dan bij Fotokonijnenberg (= ook in Turnhout).
            De accu was defect, en ze hebben heel snel voor een nieuwe gezorgd, ik kan dus zeker niet klagen over de service.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: foto rubens

              Ook enkel positieve ervaringen met Rubens in Wilrijk.
              Nemen in de winkel ook de tijd om je vragen te beantwoorden en uitleg te geven
              Grtz, Tigra-Boy
              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

              Comment


              • #8
                Re: foto rubens

                hoi ,

                idem hier , een goede en vriendelijke uitleg en ze hebben ook stock wat niet overal is.
                Vergeet ook Bastiaens niet, heeft ook scherpe prijzen.

                mvg Jos
                D800 en een goed glasservies

                Comment


                • #9
                  Re: foto rubens

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Niet te lang wachten, want het is mogelijk dat de ene winkel de prijs al verhoogd heeft, en de andere nog niet (volgens verschillende bronnen zouden de prijzen binnenkort 10% stijgen).

                  Ik heb mijn 1D MKIII bij Studio73 in Turnhout gekocht, daar was die ruim 250 euro goedkoper dan bij Fotokonijnenberg (= ook in Turnhout).
                  De accu was defect, en ze hebben heel snel voor een nieuwe gezorgd, ik kan dus zeker niet klagen over de service.
                  vandaag besteld bij Rubens Wilrijk :
                  EOS 40D : 719€
                  17-55 f2.8 : 819€
                  zonnekap EW83J : 27€
                  denk wel een goede prijs te hebben ; bij Grobet hanteerde ze al de nieuwe prijzen wat toch een verschil van 140€ gaf .

                  de 40D moest wel besteld worden ; er zijn bij Canon nog maar enkele in stock en worden niet meer geproduceerd .
                  Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

                  http://shantiguru.1x.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto rubens

                    Proficiat met je bestelling.

                    Zelf heb ik ook enkel positieve ervaringen met Foto Rubens.
                    Vriendelijke mensen en een goede service.

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto rubens

                      ALs het goed is mag het ook eens vermeld worden!
                      Ook enkel positieve ervaringen met deze mensen, niks is ze teveel om tevreden klanten te hebben en te houden

                      Comment


                      • #12
                        Re: foto rubens

                        Ook hier niks dan goeds over Foto Rubens, ben er ondertussen al vaste klant.

                        mvg

                        Comment


                        • #13
                          Re: foto rubens

                          Ook van mij geen klagen. Alles in mijn handtekening op uitzondering van de 24-105 komt van bij de Rubens. Vriendelijke meiskes die mij altijd op al mijn vragen antwoorden. Ik mag ook altijd uitgebreid testen voor ik koop. Maar waar ik niet tegen kan is dat zij zelf privé al een 50D hebben en ik nog met mijn 400'tje zit...
                          Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

                          Comment


                          • #14
                            Re: foto rubens

                            Rubens Wilrijk = uitstekend adres !

                            Comment


                            • #15
                              Re: foto rubens

                              Ik begrijp echt niet waarom mensen nog bij Grobet kopen ? Ik ben er al enkele keren geweest, altijd zijn ze duurder dan andere winkels. Ik heb vorig jaar in augustus een hele set Think Tank materiaal besteld bij hun, heeft maanden geduurd voordat een deel binnen was, uiteindelijk begin oktober naar Antwerpen gereden en op de man af gaan vragen hoe het nu zat met mijn bestelling ... ze zouden het pas in maart dit jaar binnenkrijgen ... mooi alles ginder gelaten, mij zien ze daar niet meer terug.

                              Ik heb de hele set toen op aanraden van Think Tank zelf bij Adorama gekocht, was nog goedkoper ook, zelfs met de duanekosten en alles inbegrepen.

                              Verder heb ik zeer goede ervaringen met Studio73 in Geel, welke zoals jullie al weten tot dezelfde keten behoren als Rubens, het enige wat me vorige week een beetje tegenviel was het feit dat ze geen bestellingen via email of telefoon meer aanvaarden. Ik ben er vaste klant en heb er al vele duizenden euro's achtergelaten de laatste 18 maanden ... en nu willen ze vooruitbetaling op een bestelling van 200 Euro terwijl ik altijd alles ophaal in de winkel zelf, en dan ook ter plaatse betaald heb in het verleden.

                              Ben ik toch een beetje van geschrokken eerlijk gezegd, maar verder niets dan positieve ervaringen.

                              Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                              Comment

                              Working...
                              X