Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Patty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Patty




    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

  • #2
    Re: Patty

    Heel mooie , vooral de verwarde haren en de blik laten deze portretten spreken, de 2e is mijn favoriet.
    Sony A550 + glas

    Comment


    • #3
      Re: Patty

      Die eerste vind ik prachtig.

      Ik twijfel echter of ik er onderaan niet wat zou afknippen... of is het de dominante aanwezigheid van de knie ?

      Mvg, Quattra

      Comment


      • #4
        Re: Patty

        ga voor de pose van de tweede, maar voor de belichting van de eerste.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Patty

          ik ben het eens met Bouk, hoewel de eerste pose me ook kan smaken, met die verleidelijke blik!
          Nikon D50, Nikon 55-200mm (4- 5.6), Nikon 50mm (1.8), B+W slimline Polarisatiefilter, compudaypack, Nikon SB-20, Tamron 17-50 (2.8), Hähnel Batterygrip

          Comment


          • #6
            Re: Patty

            Ik vind het twee toppertjes
            Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
            Mijn foto's
            Mijn blogje

            Comment


            • #7
              Re: Patty

              Knappe serie, al is de eerste voor mij iets te veel opgescherpt.
              BD0808BE

              Comment


              • #8
                Re: Patty

                Twee hele mooie foto's zonder meer. In de tweede is de hand een beetje te prominent in beeld en gaat met te veel aandacht lopen. Je kan misschien eens proberen met de hand en schouder een ietsje te donkerder te maken.
                Beauty need only be a whisper
                Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                Comment


                • #9
                  Re: Patty

                  Twee mooie met een voorkeur voor nrke 2
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Patty

                    Ik vind dit wel krachtige beelden! Eerste indruk is dus heel goed. Wanneer ik de beelden wat langer ga bekijken, dan valt me bij 1 op dat het blurren ergens mis is gegaan. Op de wang en hals komt die wat storend over. De knie brengt ook niet echt iets bij tot de compositie. Misschien eens een crop proberen?

                    Bij 2 vind ik het contrast heel mooi, de blik heeft wel iets en de compo is ook interessant. Misschien dat de hand een beetje te aanwezig is...
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

                    Comment


                    • #11
                      Re: Patty

                      Vind de tweede wel geslaagd. Het croppen mag inderdaad wat beter.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment

                      Working...
                      X