Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Water & fruit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Water & fruit

    Gisteren heb ik de tijd gevonden om mij ook eens bezig te houden met fruit en een aquarium. Voor de belichting heb ik 2x SB-25 gebruikt, één in een softbox-plu (rechtsachter) en linksvoor één flitsend door zo'n 5-1 reflectiescherm.







    www.indetailfotografie.nl

  • #2
    Re: Water & fruit

    voor mij is de eerste de beste...ik vind dat er daar meer rust en evenwicht zit dan die andere 2...misschien door de witte achtergrond? maar ooit zal ik mij daar ook eens aan wagen en hopelijk heb ik dan ook zo een resultaat

    Comment


    • #3
      Re: Water & fruit

      knappe reeks en goed scherp Maar 'k vind ze alle drie nogal krap in het kader zitten een beetje meer ruimte boven en onder had beter geweest
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Water & fruit

        heel leuk en knap gedaan.
        (al eens 180 graden gedraaid??)
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Water & fruit

          ben al twee keer komen kijken, vind ze zeer geslaagd, zowel van kleur, als actie
          groetjes aline
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: Water & fruit

            Spetterend !!!
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Water & fruit

              Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
              knappe reeks en goed scherp Maar 'k vind ze alle drie nogal krap in het kader zitten een beetje meer ruimte boven en onder had beter geweest
              Zou het ook liever iets ruimer hebben, maar knappe reeks. De eerste geniet mijn voorkeur

              greetz,
              www.fotopie.be
              Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

              Comment


              • #8
                Re: Water & fruit

                Leuke experimentatie. Mijn voorkeur ligt bij de eerste!
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: Water & fruit

                  ja die , vooral door de ligging van de tomaat!
                  de max gewoon!
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Water & fruit

                    Bedankt voor de reacties.

                    Ik vind ze achteraf terugkijkend zelf eigenlijk ook iets krap gekaderd maar het gebruikte aquarium was helaas niet groter. Vooral meer ruimte aan de onderkant werd nogal lastig omdat dan de zwarte rand van het aquarium dan zichtbaar werd. Maar wellicht dat ik een dergelijk experiment binnenkort nog weer eens over ga doen en misschien een iets ander standpunt ga kiezen.
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment

                    Working...
                    X