Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Es anders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Es anders

    Ik hoop op véél reacties...

    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Es anders

    lekkere foto. gewoon weer eens iets anders dan het "reguliere" modellenwerk

    alex
    Website : www.alextimmermans.com
    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

    Comment


    • #3
      Re: Es anders

      Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
      lekkere foto. gewoon weer eens iets anders dan het "reguliere" modellenwerk

      alex
      Ik volg
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Es anders

        ik vind 'm wat moeilijk om te bekijken. Op een of andere manier willen m'n ogen de gepoogde lijn niet volgen... Kan ook aan de drank liggen natuurlijk...
        Grtz

        Comment


        • #5
          Re: Es anders

          Oorspronkelijk geplaatst door Boke78 Bekijk bericht
          ik vind 'm wat moeilijk om te bekijken. Op een of andere manier willen m'n ogen de gepoogde lijn niet volgen... Kan ook aan de drank liggen natuurlijk...
          Grtz
          Ik heb hetzelfde gevoel. Daarbij krijg ik ook de indruk dat ik naar een puzzle-stukje aan het kijken ben met die ronde witte inkepingen boven en rechts.
          Er moet m.i. wat meer uit te halen zijn met een aangepaste cropping en weglating van de witte achtergrond.

          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: Es anders

            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Ik volg
            Foutje met de quote..... H.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Es anders

              Oorspronkelijk geplaatst door Boke78 Bekijk bericht
              ik vind 'm wat moeilijk om te bekijken. Op een of andere manier willen m'n ogen de gepoogde lijn niet volgen... Kan ook aan de drank liggen natuurlijk...
              Grtz
              Esje heeft er zelf ook moeite mee. Hi....
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Es anders

                leuk en lekker doorgaan zo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Es anders

                  Ik vind 'em mooi... en er gaat een 'trek het je niet aan' sfeer van uit...

                  Mvg, Quattra
                  Last edited by Quattra; 18 januari 2009, 11:03.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Es anders

                    Je kleurprofiel is verkeerd voor webweergave waardoor de foto er in photoshop wel goed en op internet iets dof eruitziet.Als je een foto wilt posten op het web kun je hem beter converteren naar een srgb kleurprofiel en dan kijken of hij eruitziet zoals je wilt,eventueel wat contrast en kleurverzadiging bijwerken en dan opslaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Es anders

                      Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                      Je kleurprofiel is verkeerd voor webweergave waardoor de foto er in photoshop wel goed en op internet iets dof eruitziet.Als je een foto wilt posten op het web kun je hem beter converteren naar een srgb kleurprofiel en dan kijken of hij eruitziet zoals je wilt,eventueel wat contrast en kleurverzadiging bijwerken en dan opslaan.
                      Ik heb het zojuist geprobeerd en langs elkaar gezet. Mijn bevinding: de afbeelding in Photoshop zoals ik hem had komt exact overeen zoals ik hem op BD zie. Dus zoals ik hem wil hebben.
                      Zet ik het bestand om in sRgb dan blijft de foto in Photoshop hetzelfde maar wordt hij in Pbase.com (en dus op BD) veel te gesatureerd en te rood.
                      Als ik nog iets fout doe hoor ik het graag. Het is toch de bedoeling dat ik het resultaat wat ik in PS op mijn scherm zie ook op BD te zien krijg.....?
                      In elk geval toch bedankt voor je advies,
                      groeten Henk
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Es anders

                        Een mooie, innemende glimlach vanuit al dit breigoed... soms heeft een mens niet zo veel
                        meer nodig. Een mooie dus

                        Comment


                        • #13
                          Re: Es anders

                          Ik vind het een mooie naturelle opname.
                          BD0808BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Es anders

                            Leuk, spontaan en natuurlijk ogend!
                            De opmerking van Kodachrome is geen verkeerde!
                            It doesn't matter how the paint is put on,
                            as long as something is said ... www.pbase.com/ben05

                            Comment


                            • #15
                              Re: Es anders

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bennn Bekijk bericht
                              Leuk, spontaan en natuurlijk ogend!
                              De opmerking van Kodachrome is geen verkeerde!
                              Bennn, laat gerust zien wat je bedoelt! Ik weet dat je het kunt.....
                              Henk
                              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                              (BD1383NL)

                              Comment

                              Working...
                              X