Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gedrogeerd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gedrogeerd?

    Gelukkig niet!
    Gewoon net het verkeerde (of juiste? ) moment afgedrukt...

    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: Gedrogeerd?

    beter iets voor FotoFun, maar je kiest zelf hè!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Gedrogeerd?

      Als je hem in showcase zet mogen we hem ook serieus beoordelen neem ik aan en ga ik ervan uit dat het niet als funfoto bedoeld is.
      Daarom.. Het is een leipe blik en wat mij betreft kan hij zo de prullebak in.
      Sorry.

      Marco
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

      Comment


      • #4
        Re: Gedrogeerd?

        mooie, leuke foto. Te goed voor fotofun.
        waarom kan hij door de blik de prullenmand in ???

        Comment


        • #5
          Re: Gedrogeerd?

          Leuke 'doppy' uitdrukking op z'n snoetje, zeker fun
          In SC geplaatst kunnen we nu gaan vitten op de rommelige achtergrond en de belichting, maar geef mij maar de emo-waarde van die foto en die is
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Gedrogeerd?

            mooie foto.

            Comment


            • #7
              Re: Gedrogeerd?

              mss eerder in beoordeling plaatsen.
              om hem in fotofun te gooien is hij zeker te goed.
              "t is een toffe foto, spontaan zoals je een kind vaak ziet
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Gedrogeerd?

                Mag hier wel staan voor mij. Een lichtje rechts was beter geweest, maar op zo'n momenten gaat zoiets niet..

                Comment


                • #9
                  Re: Gedrogeerd?

                  Ja een ietwat rommelige achtergrond, zoveel is zeker, maar ook dat dit ruimschoots wordt
                  gecompenseerd door de gedrogeerde/bezopen blik van de protagonist. Leuke foto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gedrogeerd?

                    De extreme breedhoek, storende achtergrond en het flitslicht op de plafond dragen niet bij tot een mooi portret. Dit is helemaal niet showcase-waardig. Imho hoort deze zelfs thuis in beginnershoek. No offense !
                    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                    Flickr____No place to be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gedrogeerd?

                      Tja, ik twijfelde in welk topic ik 'm zou zetten, en blijkbaar terecht.
                      De meningen zijn duidelijk verdeeld.
                      Waarom ik ze dan toch hier heb gezet: Ik vond dat in showcase ook wel eens een leuke/grappige foto mocht staan.

                      Alle opmerkingen zijn uiteraard terecht, behalve dan misschien over de extreme breedhoek.
                      Ik heb hier in Showcase al meerdere foto's zien passeren waar het breedhoek-effect in werd gebruikt en zie niet in waarom dat de 'waarde' van de foto zou verminderen, integendeel...

                      Alleszins bedankt allemaal voor jullie bijdrage!
                      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gedrogeerd?

                        Het ventje doet mij denken aan het poppeke van Jeff Dunham Bubba J.

                        Jakke
                        Canon en glas
                        www.jakke16.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gedrogeerd?

                          Ik vind het een toffe foto. Misschien niet hélemaal showcase, maarja, dat is een langerekte discussie. Straalt wel warmte en fun uit. Maar het is niet omdat een foto fun is dat die sowieso in fotofun thuishoort!
                          Dan zouden vele beelden van Erwin Olaf (momenteel in het fotomuseum van Antwerpen) hier naar fotofun verwezen worden...
                          Redelijk onterecht lijkt me!
                          Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                          Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gedrogeerd?

                            Oorspronkelijk geplaatst door PhilJ Bekijk bericht
                            Ik vind het een toffe foto. Misschien niet hélemaal showcase, maarja, dat is een langerekte discussie. Straalt wel warmte en fun uit. Maar het is niet omdat een foto fun is dat die sowieso in fotofun thuishoort!
                            Dan zouden vele beelden van Erwin Olaf (momenteel in het fotomuseum van Antwerpen) hier naar fotofun verwezen worden...
                            Redelijk onterecht lijkt me!
                            en daar sluit ik mij nu eens compleet bij aan cé,zeg x wat heb je hem gegeven??

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gedrogeerd?

                              In ieder geval is het gezicht niet meer zo rood LOL

                              Hans
                              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                              Comment

                              Working...
                              X