Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even voorstellen

    Hallo;
    Mijn naam is Cor en ik ben nieuw op dit Forum. Sinds mijn vroegste jeugd werd ik al bevangen door het foto-virus. Dit daar mijn vader een begeesterd fotograaf was. Mijn eerste toestel was een Clack,daarna een Kodak Fiesta, een Werra1, een Zenith, Nikon EL en diverse andere Nikon modellen. Momenteel heb ik een Fuji S3 van drie jaar oud die overigens naar Fuji UK is opgestuurd. De USB aansluiting is in de camera verdwenen, en wordt nu gratis hersteld. Klasse van die FUJI jongens. Ik geef les in fotografie aan een groep verstandelijk gehandicapten en ben Free-Lance fotograaf o.a voor een aantal bladen. Daar ik meer ook als hobby aan de gang wil ben ik lid geworden van jullie Forum. Dit mede door het feit dat ik mij goed kon vinden in de opzet. Ik woon ongeveer 30 kilometer boven Amsterdam, ben gehuwd en heb drie , uit huis wonende, kinderen. Tot zover mijn verhaal.

  • #2
    Re: Even voorstellen

    Welkom op dit forum!

    Ik ben alvast benieuwd om enkele van je foto's te zien, zeker gezien je toch al enige ancienniteit hebt op het gebied van fotografie.
    Nikon D80 (18-200mm, 50mm f1.8, Vivitar 105mm f2.5) + SB800

    Comment


    • #3
      Re: Even voorstellen

      Oorspronkelijk geplaatst door Cork Bekijk bericht
      Ik geef les in fotografie aan een groep verstandelijk gehandicapten
      Waaw Hoe gaat dat zo? Leer je hen dan ook echt technische dingen of is het meer wat los experimenteren?

      (ik geef zelf leiding in een scoutsgroep voor jongeren met een verstandelijke beperking, en ik kan het me even moeilijk voorstellen ^^)
      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

      Comment


      • #4
        Re: Even voorstellen

        De fotografie lessen geef ik aan hoog nivau jongeren van 'Leekerweide'. Ik ga de ene keer met ze opstap om foto's te schieten. Dit van o.a bioscoop, marine, bollenvelden, carnaval, bibliotheek en dagelijkse dingen. De andere keer worden de foto's met Photshop bewerkt. Het is opvallend hoe goed deze knullen met dit programma kunnen omgaan. Opvallend is wel dat ze allemaal in principe 'liggende' foto's blijven maken!Van het totale werk wordt er door de gehele groep een aantal uitgezocht voor de jaarlijkse tentoonstelling. Gewoon heel leuk om te doen.

        Cor

        Comment

        Working...
        X