Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deenah

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deenah

    Eens met de schuiverkes van PS gaan prutsen..



    Last edited by Lennert; 14 januari 2009, 16:57.

  • #2
    Re: Deenah

    goed geschoven
    http://www.melissavanbelle.be

    Comment


    • #3
      Re: Deenah

      Zeer goed geschoven zelfs.
      Alleen kan het tegenlicht mij niet bekoren.
      Het heeft wel iets speciaal, zal waarschijnlijk wel de bedoeling geweest zijn hé.
      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

      Comment


      • #4
        Re: Deenah

        zeker goed geschoven. Je hebt het je nu alleen erg moeilijk gemaakt om springhaartjes te verwijderen

        Twijfel nog wel een beetje aan de crop. Miss boven stukkie af? Of wil je de lichtbron (of het effect daarvan) zo laten?
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Deenah

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Je hebt het je nu alleen erg moeilijk gemaakt om springhaartjes te verwijderen
          Daarvan heb ik al een heleboel weg getoverd
          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Twijfel nog wel een beetje aan de crop. Miss boven stukkie af? Of wil je de lichtbron (of het effect daarvan) zo laten?
          Is idd een speciale crop, het licht vraagt ook aandacht, daarom dat ik het wat meer prominent in beeld heb laten zitten.

          Comment


          • #6
            Re: Deenah

            Zeker goed geschoven, met het licht is het helemaal sprookjesachtig

            Comment


            • #7
              Re: Deenah

              Als ik dit ga vergelijken met al je ander werk, kan ik moeilijk geloven dat diezelfde persoon is...
              Naar mijn persoonlijke mening is al je ander werk stukken beter... Maar zoals ik zei... naar mijn "persoonlijke mening"
              Wel fan van je andere foto's, niet van deze...

              Comment


              • #8
                Re: Deenah

                Vind 'm wel geslaagd, met dat tegenlicht.....en ook goed geschoven.
                Ook een tof model.
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Deenah

                  Oorspronkelijk geplaatst door Boke78 Bekijk bericht
                  Als ik dit ga vergelijken met al je ander werk, kan ik moeilijk geloven dat diezelfde persoon is...
                  Naar mijn persoonlijke mening is al je ander werk stukken beter... Maar zoals ik zei... naar mijn "persoonlijke mening"
                  Wel fan van je andere foto's, niet van deze...
                  Dat moet ook niet he Wou eens iets anders proberen, en deze gaat toch die richting uit wat ik in gedachten had.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Deenah

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    Dat moet ook niet he Wou eens iets anders proberen, en deze gaat toch die richting uit wat ik in gedachten had.
                    Dan ben je op veel gebieden verder dan ik, ik heb tot nu toe (op +10 000 kliks) nog maar een keer of 5 kunnen zeggen: "dit was wat ik wou"...
                    Maar daar is het leren goed voor he, en als je in eerste instantie al kan bereiken wat je zelf voor ogen had...
                    Greetz
                    D.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Deenah

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                      Daarvan heb ik al een heleboel weg getoverd
                      Daar doelde ik ook een beetje op De haartjes die je nu ziet zijn een beetje kort hier en daar
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Deenah

                        Knap, mooie blik en vooral leuk geexperimenteerd

                        grtz
                        Luc

                        Comment


                        • #13
                          Re: Deenah

                          heel mooi schuifwerk, mis alleen de springhaartjes, die vaak zo karakteristiek zijn bij dit genre opnamen.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Deenah

                            mooie opname van een evenzo mooi model...
                            alleen het geschuif vind ik niet zo lekker kijken, als ik wat langer ernaar kijk (om fouten te ontdekken ) begin ik er scheel op te zien....
                            http://www.jvs-photography.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Deenah

                              Zoals altijd weer voor- en tegenstanders.....zo is BD nu eenmaal...
                              Ik ben er zo niet voor te vinden,,,,het licht doet na een tijdje pijn aan de ogen,,,en trekt alle aandacht weg van het toch wel aantrekkelijke model.
                              Voor mij 1/3 bovenaaan wegcroppen, en de foto wordt...
                              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                              Comment

                              Working...
                              X