Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testshoot

    Hoi

    Ik ben laatst naar België geweest om eens met licht te gaan spelen.

    M'n doel is om met 2 lichten situaties te creeëren binnenin gebouwen die niet klinisch aandoen.
    Het licht van een studioflitser heeft nogal de eigenschap heel vlak te worden en te klinisch voor om in een omgeving.
    En aan daglicht heb ik een hekel, dat is mijn ding gewoon niet. Dat is weer niet strak genoeg naar mijn zin.
    Kunstlicht geeft ook de mogelijkheid een druk bezochte locatie eens in een ander licht te zetten.
    Dus met een aantal technische ideeën, 2 modellen en 2 losse lichtbronnen en een collega ben ik richting cheratte gegaan.
    Cheratte vind ik een leuke locatie, er zitten geen speciale redenen achter.





    www.markderoophotography.com

  • #2
    Re: Testshoot

    Zeer eigenzinnige en betweterige houding met voorkeur voor al wat schots en scheef staat.
    Heb Uw site bezocht en vind ze heel speciaal.
    Ik hoop dat U Uw pesoonlijke kijk op het leven en op succes kan waarmaken.
    Ik hoop evenwel ook dat U in Uw profwerk (medische beeldvorming) met patiënten er andere criteria op nahoudt.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Testshoot

      Enorme voorkeur voor numero due
      Toning van 1&2 spreken me zeker aan.
      "Dat schuine" das gewoon een instelling?
      klik

      Comment


      • #4
        Re: Testshoot

        Mooi werk van jou, zoals meestal!!!

        Kim ken ik al, maar dat andere model vind ik ook echt super.
        Geef maar ff haar emailadres.

        Groetjes, Marius
        Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

        Comment


        • #5
          Re: Testshoot

          Ik vind je test zeer zeker geslaagd.
          | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
          | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

          Comment


          • #6
            Re: Testshoot

            vooral zo door gaan met testen, wie weet??
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Testshoot

              Als dit jouw vertaling voor het woord testen is, dan wil ik altijd wel testen

              Mooi werk zoals altijd... (het schuine moet je bevallen. Ikzelf hou er niet zo van, maar daar prik ik nu even doorheen. No2 vind ik trouwens wel heel mooi. Het licht en toning is weer heerlijk)
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Testshoot

                Heel knap werk!
                Sterke voorkeur voor de tweede
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: Testshoot

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Zeer eigenzinnige en betweterige houding met voorkeur voor al wat schots en scheef staat.
                  Heb Uw site bezocht en vind ze heel speciaal.
                  Ik hoop dat U Uw pesoonlijke kijk op het leven en op succes kan waarmaken.
                  Ik hoop evenwel ook dat U in Uw profwerk (medische beeldvorming) met patiënten er andere criteria op nahoudt. Henri
                  Er is bij mij geen ruimte voor persoonlijke discussie. Dit is een fotoforum.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  Enorme voorkeur voor numero due
                  Toning van 1&2 spreken me zeker aan.
                  "Dat schuine" das gewoon een instelling?
                  klik
                  dat is zeker een instelling, echter niet eentje van het toestel Vette impreza trouwens... STI??
                  Schuin vind ik altijd wel goed werken bij auto's

                  Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                  Mooi werk van jou, zoals meestal!!!

                  Kim ken ik al, maar dat andere model vind ik ook echt super.
                  Geef maar ff haar emailadres.

                  Groetjes, Marius
                  Je weet dat ik het E-mailadres van het model dat je niet kent niet kan geven
                  Overigens is ze een vriendin van me die model speeld omdat ik het een keer vroeg. Ze heeft geen echte ambities om daarin verder te gaan. Ze is full time student.

                  Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  Als dit jouw vertaling voor het woord testen is, dan wil ik altijd wel testen

                  Mooi werk zoals altijd... (het schuine moet je bevallen. Ikzelf hou er niet zo van, maar daar prik ik nu even doorheen. No2 vind ik trouwens wel heel mooi. Het licht en toning is weer heerlijk)
                  Het schuine, ik heb heel lang recht gefotografeerd, bij alles wat ik deed. Maar vaak past er schuin meer in beeld. Daarom is er bij locatiewerk meer schuin dan bij het studiowerk

                  Maar ook als ik iets ga uit testen ga ik voor de max wat ik er op dat moment uit kan halen. Vaak is het zo da na de testshoot de echte shoot komt, die dan ook veel beter is.
                  Maar voor dat moment ga ik ervanuit dat ik het niet even snel moet doen. Dit met in het achterhoofd, " stel, het wordt heel vet, dan heb ik dingen laten liggen" Dit heb ik in het verleden te vaak gedaan en kreeg daar altijd spijt van.
                  www.markderoophotography.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Testshoot

                    Zó mooi, die moet toch wat hoger in de reeks komen te staan. Cheratte (ik neem aan dat je de mijn bedoelt) geeft veel mogelijkheden. Een goede keus.
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Testshoot

                      Die laatste vind ik veel minder, maar die eerste 2 een testshoot noemen ??
                      Daar wordt ik dan weer depressief van
                      Groeten Dirk
                      Website : http://www.gakrid.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Testshoot

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Zó mooi, die moet toch wat hoger in de reeks komen te staan. Cheratte (ik neem aan dat je de mijn bedoelt) geeft veel mogelijkheden. Een goede keus.
                        Henk
                        Het is inderdaad de mijn Het heeft inderdaad veel mogelijkheden, voor mij nog mogelijkheden genoeg!
                        www.markderoophotography.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Testshoot

                          Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                          Die laatste vind ik veel minder, maar die eerste 2 een testshoot noemen ??
                          Daar wordt ik dan weer depressief van
                          Zoals ik al vertelde, een testshoot houd bij niet zoiets in als iets uittesten en afraffelen. Mijn insteek is op een dergelijke shoot net zo 100% dan bij een opdrachtgever. Echter heb ik voor mezelf meer speelruimte

                          Er komen dan ook meer mislukte beelden dan normaliter.
                          Bijv dingen zoals photoshop radial blur maar dan met de camera zonder photoshop
                          Kortom, speelruimte, echter krijgt niemand dat normaliter te zien.

                          (Dit is een origineel)
                          www.markderoophotography.com

                          Comment

                          Working...
                          X