Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightroom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lightroom

    hallo allemaal

    heb nu L.R. 1,3 wat is het grote verschil met L.R. 2.2
    is de overstap de moeite of is het verschil te weinig ?
    en is daar ergens een mooi uitleg van te vinden (filmpje of zo)

    hoor het graag


    grt frank

  • #2
    Re: Lightroom

    LR2.2 is een enorme vooruitgang voor wat betreft de functionaliteit, local adjustments, dual screen support, enz. Hou er echter rekening mee dat Adobe enorme performantie problemen heeft vanaf versie 2. In versie 2.2 is de snelheid terug wat beter, maar nu stopt het systeem na een tijd gewoon met werken. De enige mogelijkheid om verder te werken is LR stoppen en terug starten. Ik zal zeker niet beweren dat het op geen enkel systeem gaat, maar het is zeker geen alleenstaand probleem. Ik werk met een dual core met 4G geheugen en kan onmogelijk met LR2.2 op een productieve manier werken.

    Adobe blinkt niet uit in communicatie over dit issue, maar blijkbaar zijn ze er van op de hoogte. http://www.adobeforums.com/webx?128@@.59b74b8f

    Meer info over LR kan je vinden op de site van Adobe
    http://www.adobe.com/support/photoshoplightroom/


    Nog vergeten te vermelden, het probleem doet zich meestal voor tijdens het gebruik van de adjustment brushes.

    Groeten,
    Rudy
    Last edited by Rud; 14 januari 2009, 12:54. Reden: Aanvulling
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

    Comment


    • #3
      Re: Lightroom

      'k heb nog geen enkel probleem gevonden met lightroom 2.2 en gebruik het dual-screen op een AMD 3800+ dualcore met 2gb ram... 'k gebruik wel zelden of nooit adjustment brushes

      voornaamste pluspunt:
      - herindeling van de tools onder development
      - betere communicatie met CS4 (voor panorama's en meerdere foto's als layers in 1 foto te openen)
      - dual-screen support is echt een must!
      Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

      Comment


      • #4
        Re: Lightroom

        bedankt voor jullie tip`s en de link , ziet er toch wel goed uit wat je meer kunt dan met de 1,3 ga ze op mijn gemak bekijken !


        grt frank

        Comment

        Working...
        X