Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meet and greet Heist op den Berg *** Wijziging datum*** - 06 februari 2009 om 20.00

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meet and greet Heist op den Berg *** Wijziging datum*** - 06 februari 2009 om 20.00

    Meet and greet Heist op den Berg, the second.

    Vorige keer leuke avond gehad en daarom nog eens herhalen.
    We, DigiLuc en mezelf, hebben een voorlopige datum geprikt op

    06 februari 2009 om 20.00

    Hierbij een link met Googlemap voor zij die van verderaf komen.

    Zoals vorige keer zal ondergetekende een plaatsje voorzien.
    Graag een seintje vooraf als je zeker komt, dit om goed af te spreken met de uitbater.
    Samen bij een drankje gezellig praten over onze gezamelijke hobby moet kunnen.

    Hopelijk tot dan
    Last edited by Soeki Wan; 19 januari 2009, 14:23. Reden: UPDATE Wijzeging datum
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

  • #2
    Re: Meet and greet Heist op den Berg

    Ben redelijk nieuw hier (vandaag geregistreerd) en ben dan ook nog es ne n00b qua fotografie (enfin, heb al wat ixussen versleten maar vorig weekend een eos 450d gekocht) maar zie een meat, euhm meet en greet wel zitten gezien ik wel graag dingen bijleer.

    Groeten
    ~only dead fish follow the stream~

    Comment


    • #3
      Re: Meet and greet Heist op den Berg

      Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
      Meet and greet Heist op den Berg, the second.


      30 Januari 2009 om 20.00


      Sorry, die datum kunnen wij niet. (+Francis1950)

      Die datum (23-31 Jan 09) zitten wij in het buitenland, winterverlof, Oostenrijk, Sölden.
      Je kan ook naar ginder komen, kan een plaats vooorbehouden in de bar en kan voor overnachting zorgen ook. Laat maar weten, hé ?

      Echt spijtig, had graag nog iets bijgeleerd
      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

      BD0460BE

      Comment


      • #4
        Re: Meet and greet Heist op den Berg

        Heb wel interesse, eens met vrouwtje overleggen.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Meet and greet Heist op den Berg

          Komt de Willy Corremans ook !
          Dan kom ik den hoop vervoegen!
          Ik weet het zijn, ik was op het salon in 2008.

          Tot Dan, Jeff

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Meet and greet Heist op den Berg

            Soekie

            Ik heb je berichtje gestuurd ik kom net zoals vorig jaar naar de meet en greet ,aangezien we vorig jaar veel plezier hebben gehad en nog wat extra heb kunnen bijleren .

            Groetjes

            Ardesign
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

            Comment


            • #7
              Re: Meet and greet Heist op den Berg

              30 Januari gaat niet lukken anders had ik graag gekomen

              Johan

              Comment


              • #8
                Re: Meet and greet Heist op den Berg

                Bob, is 30/01 wel een goede datum? Op die datum loopt de Voorstelling van VMT en is er altijd enorm veel volk, ook in de cafetaria.
                Op 31/01 ga ik ook naar de voorstelling van VMT en ik weet van de jaren voordien dat er nooit plaats is in de cafetaria. Trouwens voor een plaatsje na de voorstelling moet je reserveren of geen zitje in de cafetaria.
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #9
                  Re: Meet and greet Heist op den Berg

                  Met nog enig voorbehoud wil ik me ook graag aanmelden.
                  "Just do it !"

                  http://jr52.be/index.html

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meet and greet Heist op den Berg

                    Voor mij is het ook nog onder voorbehoud wil ik even melden (in de loop van volgende week, tenlaaste woensdag, meer zekerheid) gezien ik zie dat het op vrijdag is en ik nogal vaak echt uit "moet" gaan. Eventueel kan ik natuurlijk ook op tijd weer vertrekken in Heist.

                    Gaan er eigenlijk ook fotos gemaakt worden of is het enkel praten?

                    Alvast merci aan de mensen die de moeite nemen dit te organiseren.

                    Groeten
                    ~only dead fish follow the stream~

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meet and greet Heist op den Berg *** Wijzeging datum***

                      Hi

                      30-01 leekt niet de juiste datum te zijn. (nog te veel nieuwjaarsrecepties zeker )
                      Dus een weekje verlaat, hoop dat deze datum wat beter valt.
                      Dus nog even aanzien.
                      Last edited by Soeki Wan; 19 januari 2009, 14:24.
                      Mvg,
                      SW
                      BD1071BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meet and greet Heist op den Berg *** Wijzeging datum***

                        Onder voorbehoud, maar het kan zijn dat ik eens langs ga komen.

                        Digiluc heb ik al eens mogen ontmoeten en als de rest van de bende even gezellig is dan kan het niet anders dan plezant zijn.

                        't Is wel juist op mijn verjaardag...cadeaulijstje geef ik later nog wel door.
                        En als 't echt gezellig wordt, dan kan ik nog altijd al kruipende tot in Putte geraken en bij mijn broerke blijven slapen.
                        Mvg Tim

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meet and greet Heist op den Berg *** Wijziging datum*** - 07 februari 2009 om 20

                          Tim

                          Dan drinken we iets op je verjaardag.

                          Skol..
                          Mvg,
                          SW
                          BD1071BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Meet and greet Heist op den Berg *** Wijziging datum*** - 07 februari 2009 om 20

                            Oorspronkelijk geplaatst door Ticor
                            En als 't echt gezellig wordt, dan kan ik nog altijd al kruipende tot in Putte geraken en bij mijn broerke blijven slapen.
                            Ik moet 's avonds (s'nachts ) toch ook tot in Putte geraken. In groep kruipen is misschien een stuk veiliger dan alleen.

                            Mvg

                            Luc
                            Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Meet and greet Heist op den Berg *** Wijzeging datum***

                              Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                              Dus een weekje verlaat, hoop dat deze datum wat beter valt.
                              @Suzi Wan,

                              solly, maal deze datum gaat ook echt niet vool ons.
                              Heb je een pm gestuuld.


                              Rechtzetting :

                              Zie nu dat de datum vrijdag 6 februari is, dan kunnen we wel, dus zijn we van de partij.
                              Last edited by Bachus1909; 20 januari 2009, 19:34.
                              Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                              Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                              BD0460BE

                              Comment

                              Working...
                              X