Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orval

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Orval

    Op aanraden toch maar eens een poging in de showcase ...



    Danny
    Kijk ook eens op TrappistBier Beleven : Aktief genieten van een Trappistbier

  • #2
    Re: Orval

    Schitterende foto, Danny Zowel qua compositie als qua kleuren een erg fijne foto om naar te kijken
    Schol
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: Orval

      voor mij een mooi plaatje hoor goe gezien en knap in beeld gebracht
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Orval

        Wederom een mooie foto; zeker niet misplaatst in showcase.
        Maar er is iets wat ik niet snap. Dit is duidelijk een bewerking van een foto die je al eerder postte. Als ik dan deze met deze vergelijk, is de ene precies enorm uitgerokken en de andere ingekrompen...
        Wat is de meest waarheidsgetrouwe? Of ligt de waarheid in het midden?
        En als je dan toch gaat bewerken, waarom dan geen synthese* maken van beide foto's?



        Enfin, ik doe dat hier zonder veel nadenken over jouw bedoelingen als fotograaf natuurlijk, dus je zal wel je motieven hebben om het op jouw manier te doen...
        Alleszins knap werk hoor!

        Grtz,
        Palladio

        *: indien ongewenst snel een pm en de foto verdwijnt weer even vlug als ie verschenen is.

        --------
        Edit:
        Merk bijvoorbeeld nu pas dat de vlakverdeling totaal gewijzigd is: 'k ben weeral veel te snel dus. Ode aan het origineel. (Maar welk van de twee? )
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment

        Working...
        X