Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

    Verleden week donderdag naar Kinderdijk geweest maar een beetje pech gehad met het weer.
    Niet met de kou, het was wel bar koud, maar met het zeer mistige weer.
    Soms deed de zon een poging voor er tussen door te geraken, maar het lukte haar niet zo goed.

    Zie hier enkele resultaten.


    Foto 1






    Foto 2






    Foto 3







    Kan het jullie bekoren : of

    Toch bedankt voor het kijken en het eventuele commentaar.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

  • #2
    Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

    Drie superplaatjes prachtig

    mvg duindistel

    Comment


    • #3
      Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

      3 mooie maar de 2e is voor mij de beste. Doet ook het meest eer aan de titel.

      Comment


      • #4
        Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

        En toch geeft die mist soms wat extra's aan een foto. In je 2de bvb vind ik het een meerwaarde. De omgeving wordt zo heerlijk zacht en al zie je niet zo ver, toch zie je op de foto dat het veel verder gaat, verborgen diepte noem ik het voor mezelf. 2 heeft mijn voorkeur dus; 1 vind ik ook mooi; 3 is voor mij de mindere, heeft met de voorgrond te maken, denk ik. Maar die 2de... denk er een paar schaatsers bij en de 11-stedentocht is begonnen.
        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

        Comment


        • #5
          Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

          Tweede is een mooi, poëtisch plaatje.

          Comment


          • #6
            Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

            Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
            En toch geeft die mist soms wat extra's aan een foto. In je 2de bvb vind ik het een meerwaarde. De omgeving wordt zo heerlijk zacht en al zie je niet zo ver, toch zie je op de foto dat het veel verder gaat, verborgen diepte noem ik het voor mezelf. 2 heeft mijn voorkeur dus; 1 vind ik ook mooi; 3 is voor mij de mindere, heeft met de voorgrond te maken, denk ik. Maar die 2de... denk er een paar schaatsers bij en de 11-stedentocht is begonnen.
            Marleen
            yep, ook mijn gedacht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

              Volgens mij heb je juist geluk gehad met het weer. Het bevroren water en de mistige sfeer zorgen voor sfeer en zachte kleuren. Van foto2 was er volgens mij een prachtplaat te maken (nu staat er iets te veel op imo). Is er trouwens in de verte geen schaatser te zien? Als je de kans hebt, zou je die als model kunnen vragen en dan met een lange sluitertijd als 'schim' fotograferen met die mistige molens op de achtergrond. 't Is misschien een idee bij een volgend bezoek.
              mijn foto's: www.reneheylen.be

              Comment


              • #8
                Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

                Proficiat deze sfeerfoto's kunnen ons zeker bekoren drie prachtige plaatjes

                Mvg.
                Erik.D en Trees.K
                --------------------------------------------------------------------
                Neem ook eens een kijkje op ons fotoblogje.
                houtbewerking, fonteinen, uitgangborden, stillevens, dierenportretjes, allerhande, plaatjes, variatie, landschappen, natuurfotos, bewerkte, mijnheer, landschapjes, gekarteld

                Comment


                • #9
                  Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

                  Frans, drie mooie foto's. De tweede heeft mijn voorkeur
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het zeer mistige Kinderdijk. (01)

                    Drie mooie maar in de tweede loopt de bevroren rivier door tot het oneindige
                    prachtresultaat
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

                    Comment

                    Working...
                    X