Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor beginnende SLR amateur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens voor beginnende SLR amateur

    Ik heb mij een Nikon D60 kit gekocht met een NikKOR 18-55mm DX VR lens.
    Ik vind de lens iets te beperkt en overweeg een Sigma 18-200mm F 3.5-6.3 DC OS Nikon bij Konijnenberg te kopen.
    Kan iemand mij vertellen ofdat de autofocus snel genoeg is (tov de Nikkor versie)?
    Ik heb hier en daar gelezen dat een Tamron 18-270mm F3.5-6.3 IF Di-II VC Nik (want die overwoog ik ook) een trage autofocus heeft.

    De lens die ik zoek is eigenlijk een multifunctionele lens voor op reis, fotograferen van mijn (heel beweeglijke) kinderen, ...

    Misschien ook aangeven ofdat deze lens ook een goeie keus zou zijn voor mijn Nikon D60

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  • #2
    Re: Lens voor beginnende SLR amateur

    Ik heb ietsje hieronder iets ofwat dezelfde topic , je kan al eens kijken wat ze er hebben gepost, naar hetgeen wat ik tot nu toe heb vernomen zijn de nikon 18-200 mm VR voor een iet of wat degelijke prijs. Van Nikon verkopen ze ook versies 18-135 mm VR die komt ook niet zo duur uit. Niet DE beste lenzen maar voor beginnende amateur volgens mij wel leuke alternatieven voor all-round fotografie. Ik ben van plan om maandag om één van de lenzen te gaan maar ben erzelf ook nog niet helemaal uit. Ben ook beginnend en dus reken ook ik op nog wat informatie van de meer ervaren fotografen die hier met hopen aanwezig zijn

    Alvast veel succes

    Comment

    Working...
    X