Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op z'n winters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op z'n winters

    Deze middag een wandeling gemaakt hier in de prachtige witte omgeving. Voeten volledig bevroren, maar het was het meer dan waard. Wat kan winter toch mooi zijn







    of

  • #2
    Re: Op z'n winters

    hoi, kan je exif niet zien, vind compo 2 en 3 de beste, kleur in 3 is wat paarsig, wat was je F-getal?? want in 2 is eea wat onscherp, kan ook door uploaden zijn hoor!!

    Comment


    • #3
      Re: Op z'n winters

      Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
      hoi, kan je exif niet zien, vind compo 2 en 3 de beste, kleur in 3 is wat paarsig, wat was je F-getal?? want in 2 is eea wat onscherp, kan ook door uploaden zijn hoor!!
      Stond op f16

      Comment


      • #4
        Re: Op z'n winters

        Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk bericht
        Stond op f16

        Dan ligt het in ieder geval niet aan de camera of jou..

        Comment


        • #5
          Re: Op z'n winters

          voorkeur voor de tweede opname.
          je mag wel effe de boel kuizen hoor, er zitten allemaal vlekken in de lucht, die door het gebruikte diafragma extra te zien zijn.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Op z'n winters

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            voorkeur voor de tweede opname.
            je mag wel effe de boel kuizen hoor, er zitten allemaal vlekken in de lucht, die door het gebruikte diafragma extra te zien zijn.
            grt,bouk.
            ja, ik had het gisteren ook gezien toen ik de foto's op de computer laadde. Heb ze zoveel mogelijk proberen wegkrijgen, maar blijkbaar niet allemaal.

            Comment


            • #7
              Re: Op z'n winters

              Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk bericht
              ja, ik had het gisteren ook gezien toen ik de foto's op de computer laadde. Heb ze zoveel mogelijk proberen wegkrijgen, maar blijkbaar niet allemaal.
              Jammer genoeg kan je die klote dingen niet zien door de zoeker , de ontgocheling komt altijd op de pc

              Comment

              Working...
              X