Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon 17-70 2.8/4.5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon 17-70 2.8/4.5

    Heeft er iemand ervaaring met de nikon 17-70 2.8/4.5 ik las daar goede verslagen over , ziet er me een goed lensje uit

  • #2
    Re: nikon 17-70 2.8/4.5

    Nog nooit gehoord van die lens. 'k Wist niet dat ze die hadden bij Nikon ?

    Comment


    • #3
      Re: nikon 17-70 2.8/4.5

      Ik denk dat koen de Sigma bedoelt.

      Comment


      • #4
        Re: nikon 17-70 2.8/4.5

        Ik vermoed dat hij Sigma bedoelt. Maar dat is inderdaad een lenske dat vrij goed beoordeeld wordt.
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #5
          Re: nikon 17-70 2.8/4.5

          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Nog nooit gehoord van die lens. 'k Wist niet dat ze die hadden bij Nikon ?
          sorry vergat te zeggen dat het een sigma lens is voor nikon

          Comment


          • #6
            Re: nikon 17-70 2.8/4.5

            Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
            Heeft er iemand ervaaring met de nikon 17-70 2.8/4.5 ik las daar goede verslagen over , ziet er me een goed lensje uit
            Ik heb de Sigma 17-70 (niet HSM versie) gehad, en moet zeggen: optisch valt er weinig op aan te merken: scherp, weinig restfouten (CA, vertekening, vignettering.) Wat dat betreft zeker een aanrader!

            Heb hem echter weg gedaan, omdat ie voor zoomen en scherpstellen in de andere richting draait dan de Nikon objectieven (en dat werkte op de duur verwarrend voor mij.) Als je je daar kunt overzetten, heb je voor niet veel geld een heel goede lens.

            Er is ook de HSM versie: die zou ik verkiezen, want AF is toch wel een stuk sneller en soepeler...

            Op deze en deze link kun je foto's maken die ik met die lens heb gemaakt (op Fujis S3pro en S5pro.)
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment


            • #7
              Re: nikon 17-70 2.8/4.5

              Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
              Ik heb de Sigma 17-70 (niet HSM versie) gehad, en moet zeggen: optisch valt er weinig op aan te merken: scherp, weinig restfouten (CA, vertekening, vignettering.) Wat dat betreft zeker een aanrader!

              Heb hem echter weg gedaan, omdat ie voor zoomen en scherpstellen in de andere richting draait dan de Nikon objectieven (en dat werkte op de duur verwarrend voor mij.) Als je je daar kunt overzetten, heb je voor niet veel geld een heel goede lens.

              Er is ook de HSM versie: die zou ik verkiezen, want AF is toch wel een stuk sneller en soepeler...

              Op deze en deze link kun je foto's maken die ik met die lens heb gemaakt (op Fujis S3pro en S5pro.)
              Het zijn fantastische foto,s ziet er een heel goede lens uit .dank u wel

              Comment


              • #8
                Re: nikon 17-70 2.8/4.5

                Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                Het zijn fantastische foto,s ziet er een heel goede lens uit .dank u wel
                Dankuwel...
                http://www.digifotofreak.nl

                Comment

                Working...
                X