Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterwonderland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winterwonderland

    Eindelijk nog eens een winter die naam waardig.
    Vandaag ben ik dus 2 uur op pad geweest hier in de omgeving voordat het te laat is en ik misschien terug 12 jaar moet wachten.

    De omstandigheden waren perfect. Veel sneeuw, mist en rijm op de bomen:































    Mvg,
    Wim
    Last edited by Wimlett; 8 januari 2009, 17:59.

  • #2
    Re: Winterwonderland

    mooie compo's voor alle drie Maar er is een groen/blauwe kleurzweem over de foto's of is dit speciaal zo gedaan
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Winterwonderland

      Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
      mooie compo's voor alle drie Maar er is een groen/blauwe kleurzweem over de foto's of is dit speciaal zo gedaan
      Qua compositie kies ik de tweede. Maar die kleur vroeg ik me ook af, da's al de 2de met turquoise
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Winterwonderland

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
        mooie compo's voor alle drie Maar er is een groen/blauwe kleurzweem over de foto's of is dit speciaal zo gedaan
        Hier sluit ik mij mee aan. Na wat werk aan de kleuren zijn ze waarschijnlijk showcasewaardig. Nu niet (mijn gedacht)

        Comment


        • #5
          Re: Winterwonderland

          Kleuren zijn aangepast, hopelijk beter zo?

          Mvg,
          Wim

          Comment


          • #6
            Re: Winterwonderland

            Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk bericht
            Kleuren zijn aangepast, hopelijk beter zo?

            Mvg,
            Wim
            IMO zit er nog te veel turquoise in. 'k Heb even de eerste foto bewerkt met een eenvoudige bewerking als 'automatisch kleur' en dit is het resultaat. Het is nog niet perfect maar IMO toch al beter door één eenvoudig klik. Als je het niet graag hebt haal ik hem wel weg

            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Winterwonderland

              Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
              IMO zit er nog te veel turquoise in. 'k Heb even de eerste foto bewerkt met een eenvoudige bewerking als 'automatisch kleur' en dit is het resultaat. Het is nog niet perfect maar IMO toch al beter door één eenvoudig klik. Als je het niet graag hebt haal ik hem wel weg
              Laat maar staan hoor Vicky, ik vind het fijn dat er iemand meedenkt.
              Voor mij persoonlijk zit er nu teveel rood in de aanpassing en ik ga meer voor een "koude" toning.
              Kleuren in een mistig sneeuwlandschap blijken moeilijker dan ik dacht...

              Mvg,
              Wim

              Comment


              • #8
                Re: Winterwonderland

                Ik vind de tweede en derde de beste. Met voorkuer van de tweede. de derde moet je wat rechter zetten en een mooi kadertje en je hebt er al een paar die hier zeker goed meekunnen..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Winterwonderland

                  mooie reeks, maar voor mij ook te groen.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X