Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D.r.o.o.m.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D.r.o.o.m.

    Voor velen er waarschijnlijk ver over, voor anderen er misschien op ??





    Keep on dreaming:









    Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

  • #2
    Re: D.r.o.o.m.

    Dat is er voor mij dus "boenk" op!
    Hier ben ik liefhebber van, 'k weet dat de foto op zich dan naar de achtergrond verdwijnt en de bewerking de overhand neemt maar dit is knap!

    greetz,
    Krolleke.
    Wacht niet op het gunstige ogenblik...maak het!!

    Finally...my own Nikon D50, 18-55 en Sigma 70-300.

    Comment


    • #3
      Re: D.r.o.o.m.

      damn! over the top!
      maar 't is gelijk alof het huis wordt opgevreten door de natuur !!
      zalig gewoon
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: D.r.o.o.m.

        Knap zeg dat f***effect hé
        Precies het horror-huis van diene serial killer ..
        Leuk extraatje is dat je precies de foto ingezogen wordt .. 't moet een killer zijn met ne goeien airco
        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

        Comment


        • #5
          Re: D.r.o.o.m.

          foto heeft last van het "Te herkenbare filter" syndroom, ik kan best tegen zware bewerking maar niet als ik in een vingerknip kan zeggen met welke tool het gedaan is ...
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

          Comment


          • #6
            Re: D.r.o.o.m.

            dit is het bewijs, dat zelfs een nachtmerrie mooi kan zijn.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: D.r.o.o.m.

              Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
              foto heeft last van het "Te herkenbare filter" syndroom, ik kan best tegen zware bewerking maar niet als ik in een vingerknip kan zeggen met welke tool het gedaan is ...
              Da's nu eenmaal een eigenschap van die fractalius; die is zo specifiek met een eigen karakter dat je 'm er direct tussenuit kan halen.
              Zeker als je de foto benadert als droombeeld vind ik 'm heel geslaagd!

              Grtz,
              Palladio
              You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

              Comment


              • #8
                Re: D.r.o.o.m.

                Ziet er als een brijwerkje uit..Ben ik niet zo een fan van maar je hebt zeker die bepaalde techniek onder de knie..technisch perfect zou ik zeggen en mooie compo.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: D.r.o.o.m.

                  je hebt zeker die bepaalde techniek onder de knie
                  hm, op de knopjes duwen en de techniek zn werk laten doen bedoel je? Waar zijn de tijden gebleven van het zwartwit ambacht in de donkere kamer? Dat was techniek onder de knie hebben.
                  Nee, hier ben ik dus niet zo'n fan van, van dergeljike effectjes.

                  Comment


                  • #10
                    Re: D.r.o.o.m.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                    hm, op de knopjes duwen en de techniek zn werk laten doen bedoel je? Waar zijn de tijden gebleven van het zwartwit ambacht in de donkere kamer? Dat was techniek onder de knie hebben.
                    Nee, hier ben ik dus niet zo'n fan van, van dergeljike effectjes.
                    Je hebt hier wel gelijk hoor..Deze tijd heb ik ook nog meegemaakt en deze bewerking is wel digitaal bewerkt maar je moet het wel doen...
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: D.r.o.o.m.

                      Ik vind hem wel bijzonder... maar 't kan me niet echt bekoren... dus wat mij betreft is het voor mij er over....
                      www.indetailfotografie.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: D.r.o.o.m.

                        Het ontwaak effect uit een nachtmerrie, fantastisch weergegeven
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: D.r.o.o.m.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                          hm, op de knopjes duwen en de techniek zn werk laten doen bedoel je? Waar zijn de tijden gebleven van het zwartwit ambacht in de donkere kamer? Dat was techniek onder de knie hebben.
                          Nee, hier ben ik dus niet zo'n fan van, van dergeljike effectjes.
                          Volgens mij beschrijf je hier net zo goed de werking van een camera, is ook niet meer dan knopjes duwen en de techniek zijn werk laten doen, maar dat doet moeder de vrouw ook als ze een gebraad wil klaarmaken, weer wat knopjes duwen (of misschien draaien) en de techniek zijn werk laten doen....

                          Wat de foto betreft vind ik hem echt de moeite waard om gezien te hebben, die plug-in wordt met de dag populairder merk ik op.
                          Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                          Website : http://runaque.deviantart.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: D.r.o.o.m.

                            Bedankt aan allen voor de meningen
                            Wat betreft deze foto komt er wel wat meer aan te pas dan enkel de plugin erdoor jagen........... probeer eens 6layers en wat tijd!!!

                            Het idd niet zomaar knopje en af, maar vroeger deed je toch ook gewoon de foto door een badje met chemicals en toen de rest eraf 'droop' was het toch ook klaar niet?

                            Het is niet dat ik die tijd ooit meegemaakt heb en daar ben ik ook blij om, lol, maar 'face it' die 'good old days' zijn over en we zitten nu eenmaal vast met nullen en éénen. Wat niet wil zeggen dat er echte 'vakmensen' rondlopen die wonderen doen met analoog, maar das weer iets anders.

                            Als je dit 'droombeeld' analoog kan weergeven, dan ....................chapeau, dan zit je hier op BD niet op je plaats, lol.
                            Dan speel je voor wa meer geld mee



                            Glenn
                            Last edited by Mordred; 13 januari 2009, 16:27.
                            Mijn site...
                            vandaelefotografie.be
                            * BD0916BE *

                            Comment

                            Working...
                            X