Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statue of liberty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Statue of liberty

    Het welbekende statue of liberty in New York


  • #2
    Re: Statue of liberty

    Speels
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Statue of liberty

      weet niet wat die roze schijn moet betekenen
      Last edited by Blue Point; 6 januari 2009, 16:21.

      Comment


      • #4
        Re: Statue of liberty

        Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
        weet niet wat die roze schijn moet betekenen
        Ik dacht eerst aan een opkomende of ondergaande zon, maar aangezien de foto genomen is in de zomer rond 18u is dit niet mogelijk. (En zelfs al zou je zijn vergeten de juiste tijd in te stellen op reis, dan nog was het pal middag).
        Alles wijst dus op persoonlijke voorkeur in de bewerking...

        Ik vind zeker dat de foto iets heeft; het blauwe hoekje rechtsboven is zeker een meerwaarde. Wat ik wel minder vind is dat je bewerkt hebt in horizontale lagen in plaats van netjes rond het beeld. Nu zijn de wolken bovenaan zeer contrastrijk met diepte en structuur. Ik vermoed dat de uitgestoken arm echter diezelfde bewerkingen heeft ondergaan en daarom nogal zwartgeblakerd overkomt.
        Onderaan net het tegenovergestelde. Beeld is mooi belicht, maar de wolken zijn hun structuur kwijt...
        Toch een fijne foto, maar ik denk dat als je 'm nog wat verder bewerkt er nog meer uit te halen is.

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Statue of liberty

          rood / blauw / wit -> de amerikaanse kleuren ?
          Mijn foto's
          Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

          Comment

          Working...
          X