Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat fashionplaatjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat fashionplaatjes

    Model Brenda
    Visagie Bonnesvisagie





    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Wat fashionplaatjes

    Als ik sommige platen hier zie voel ik mij toch een sukkelaar hoor, zoals nu bijvoorbeeld
    Groetjes Steco

    Comment


    • #3
      Re: Wat fashionplaatjes

      mooie tweede.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Wat fashionplaatjes

        MAx Max Max toch..Waar haalt ge dat toch telkens..Schoon fotos van een schoon model. En vooral knap weergegeven...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Wat fashionplaatjes

          Die eerste:
          Die tweede: echhttt niet (bril) (smaak)

          Comment


          • #6
            Re: Wat fashionplaatjes

            Ja, het blijft een klasse apart...

            Voor mij #2 dus WEL : gewoon eens iets helemaal anders, ik hou ook van de compositie (ze zit al in mijn inspiratie boekje, mag dat ? )
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

            Comment


            • #7
              Re: Wat fashionplaatjes

              Nice, heb het ook niet op zo'n bril
              maar is smaak
              Foto 3 vind ik beste
              (foto 1 schaduw van neus wat storend)

              Comment


              • #8
                Re: Wat fashionplaatjes

                2 !
                Nu ik zou die balk wegcroppen maar das persoonlijke mening, anders echt toptop
                http://www.melissavanbelle.be

                Comment


                • #9
                  Re: Wat fashionplaatjes

                  Hoi Madmax!
                  Over het algemeen vind ik het beelden met een intressante keus voor compositie.
                  echter vind ik het niet echt fashion, maar meer neigen toch naar portret.
                  Fashion is een breed begrip en kan op velen manieren worden uitgelegd. Maar voor mij telt het begrip als een term voor fotografie waarbij het doel display voor kleding is. En dat is dit niet. De nadruk vind ik meer op het model liggen.

                  Wat ik er op gebied van licht over zou zeggen:
                  Qua licht oogt het in het gezicht een beetje rommelig bij de ogen.
                  Dit heeft ook met de keuze van de visa te maken door er iets druks op te maken.
                  Maar juist dan zou ik een mening gaan maken toch een beetje beautylicht zodat de visa meer detail bevat en geen schaduw.
                  Bij een naturelvisa had je dit feature denk ik ook niet.

                  En ik denk dat het voor de visa een extratje is als het nóg beter zichtbaar is.
                  Nu verlies je altijd veel door te verkleinen. Maar het verkoopplaatje is vaak via een website.
                  Ik zou me daar dan ook op ijken.

                  Verders iets waar ikzelf altijd erg op let in mijn eigen werk... en wat gewoon een smaakkwestie is
                  Er zit veel detailverlies in door het achteraf dichttrekken van kanalen.
                  Ik ben zelf iemand die soms op zoek is naar de middenweg van detail en nog diepe schaduwwerking.

                  Jammer dat er hier maar 3 beeldjes zijn toegestaan.
                  Want ik had best wel meer willen zien

                  Mark
                  www.markderoophotography.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat fashionplaatjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                    Als ik sommige platen hier zie voel ik mij toch een sukkelaar hoor, zoals nu bijvoorbeeld
                    Lidkaart hebben van dat clubke??

                    wat de foto's betreft... afschuwelijke bril maar prachtige beelden...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat fashionplaatjes

                      3 knappe plaatjes
                      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                      Mijn foto's
                      Mijn blogje

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat fashionplaatjes

                        Vind het 3 mooie en vooral coole plaatjes (love the shades )

                        Maar in het aspect fashion en MU volg ik Mark wel een beetje.
                        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat fashionplaatjes

                          @allemaal thanks. Bril is nog steeds in de mode hoor En no2 is mijn persoonlijke favo.

                          @Mark: thanks voor de duidelijke uiteenzetting. Hier heb ik wat aan en kan ik in vervolg een wat meer op de details gaan letten. Goed verwoord ook.

                          Ik save de platen meestal zonder en met extreme bewerking. Die laatste zijn ook meer voor de fun en om te experimenteren.
                          Die zonder gaan meestal voor de verkoop, want soms word ik het 'standaard' beeld een beetje beu en ga dan klooien.
                          Die met 'filters' worden toch afgekeurd vanwege de punten die jij al aanhaalt hahaha.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat fashionplaatjes

                            hmmmmmmmmmmmm.foto's om van te kweilen.......hoop het je ooit na te doen...super!!

                            Comment

                            Working...
                            X