Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

    Aangezien we allen goede voornemens hebben gemaakt voor 2009 wou ik hier eens een open vraag stellen naar mede BD-leden.

    In mijn topic titel kan je het woord "pisser" lezen, oftewel "plasser" voor onze NL leden. In de blogwereld slaat deze term op het plaatsen van reacties om zelf bezoekers te krijgen.
    Die reacties die de "pissers" posten zijn 99% positief omdat "pissers" graag via die reactie populair willen blijven, ongeacht hun mening terecht of eigenlijk wel gemeend is.

    Ik wil hier géén discussie starten over terechte of onterechte reacties maar ...
    omdat we 2009 goed willen inzetten heb ik voor mezelf beslist om in dit nieuwe jaar zelf NIET meer te gaan "pissen" in anderen hun topics en ik hoop dat anderen mij hierin "durven" volgen want anders raken de nieuwe leden géén stap verder ...

    We speelt met me mee?
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

    ik ga mee!

    of het in dank zal worden afgenomen zullen we wel zien,
    maar ik ... (en/of jij)...ben(t) al wat gewoon ondertussen

    tom: dikke duim en 't beste voor 2009 hé!

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

      Ik had beloofd geen goede voornemens meer te maken, maar voor deze maak ik een uitzondering.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

        Allez Tom,

        We hebben idd in al die jaren al wat afgepist hé.

        You can count on me
        Enne nog een gelukkig 2009 hé.

        Youre personal behind the scene shooter

        Peter
        CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

        Comment


        • #5
          Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

          Schitterend initiatief, Tom!

          'k denk niet dat ik dat al ooit gedaan heb zelfs, met alle gevolgen vandien dat als ik tegen de stroom in zwem én zelfs argumenteer waarom, ik alsnog de hele meute over me krijg...

          Daarom dat mijn suggestie voor 2009 eerder de volgende is: respecteer de anderen hun mening, zelfs als die net het tegenovergestelde is van je eigen mening, en probeeer desnoods constructief in dialoog te treden. 'k wil niet pessimistisch zijn, maar om zo'n voornemen uitgevoerd te zien vrees ik dat we tegen dan al ettelijke jaren verder zijn... Nu ja, ik kan 't maar voorstellen en hopen dat ook hierin gevolgd wordt!

          Verder voor iedereen een fantastisch fotografisch en constructief 2009 toegewenst!

          Mvg,
          Frederic

          Comment


          • #6
            Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

            plassen met een plastuit vond ik ook al maar nix...
            ik doe mee
            Scotty... beam me up !!!

            Comment


            • #7
              Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

              Ik had nog nooit van het fenomeen gehoord.
              Snap niet dat mensen daar aan mee doen.

              Maar nu snap ik wel de vele WOW's en bij foto's die ik soms niet echt super vond.

              Comment


              • #8
                Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                Ik had nog nooit van het fenomeen gehoord.
                Snap niet dat mensen daar aan mee doen.

                Maar nu snap ik wel de vele WOW's en bij foto's die ik soms niet echt super vond.
                Hetzelfde.

                En dan kijk ik naar zo'n foto als groentje en denk... maar... maar... dat ik scheef en dat is onscherp en dat ... en dat... en waarom is dat zo en bij die ander foto was dat niet goed?
                maar dan durf je niets te zeggen

                Comment


                • #9
                  Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                  Is het ook niet zo dat in dit koninkrijk der blinden éénoog de koning is?

                  anderzijds ...

                  Omdát diegenen die nooit hebben "gepist" en altijd een eerlijke mening gaven met of zonder onderbouwing dat moe zijn geworden omdat men dan een hele meute over zich heen kreeg?
                  Ik weet wel zeker dat als je dat gaat doen, je beslist minder(e) reacties op jouw foto gaat krijgen want dan gaan ze pixelpeepen en roepen dat je horizon 0,01 graad scheef staat of dat je een 255,255 pixel in je foto hebt of omdat een nagel er niet helemaal opstaat of ze meten met een lineaal dat je onderwerp niet precies op 1/3 staat (wat overigens helemaal fout is maar dat terzijde).

                  Verder ... als het een foto in showcase is zou ik er dan bij zetten dit is SC dus ik hoef het niet te onderbouwen of wil je een onderbouwing? Post hem dan in beoordeling.
                  Als het een foto in beoordeling is moet je er wel onderbouwd commentaar bij zetten.
                  De mods kunnen het blijkbaar niet alleen dus zullen de forumleden elkaar moeten "opvoeden".

                  Gr. X.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                    Als ik al ooit gepist heb, dan zal het niet met een récht straaltje geweest zijn.
                    Ik hou nog liever mijn plas op.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                      Hey juppekes

                      Ik wil ook wel meedoen

                      Ik heb de komende tijd toch geen tijd om te gaan plassen

                      Maar hier en daar zal ik toch zelf wat fotokes plaatsen

                      Anders geraak ik mijn "Hey juppekes" niet meer kwijt
                      Bootjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Als ik al ooit gepist heb, dan zal het niet met een récht straaltje geweest zijn.
                        Jij bent dus zo eentje die naast de pot pist

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          'k denk niet dat ik dat al ooit gedaan heb zelfs, met alle gevolgen vandien dat als ik tegen de stroom in zwem én zelfs argumenteer waarom, ik alsnog de hele meute over me krijg...
                          Eens, en herkenbaar. Natuurlijk moet je kritisch blijven, als je gezegend bent met een goede blik. En dat de meute het niet begrijpt, wil niet zeggen dat je je moet verlagen tot hun niveau.

                          Het kenmerkende aspect van veel succes-stories is dat men is blijven geloven in eigen kunnen, ook met veel tegenwind.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                            Ik doe mee maar zullen we dan ook maar niet meer afzeiken als we toch niet meer pissen?
                            ---------------- Ik doe niet meer mee

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik ... (en/of jij)...ben(t) een 'pisser'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Jij bent dus zo eentje die naast de pot pist Mvg, Frederic
                              Yep, maar áltijd met m'n bril omhoog.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X