Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon lens 200-400 F4G VR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon lens 200-400 F4G VR

    Beste vrienden,
    Ik ben van plan om een nikonlens 200-400 F4 G VR te kopen maar weet iemand van jullie
    waar deze het goedkoopste is?
    Ik heb mij laten wijsmaken dat in engeland het goedkoopste is en heb wel een winkel gevonden maar naar daar gaan is vrij duur met de eurostar.
    Weet iemant een alternatief.

  • #2
    Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

    Online bestellen in de UK.
    Niet iedere shop verzendt naar Belgie maar warehouse doet het wel.
    Er zijn er nog maar allemaal weet ik ze niet.

    Wex Photo Video is the primary destination for enthusiast and professional photographers and filmmakers. Click, call or visit for the UK's widest range of photo and video gear.
    D700+nikon 24-70 2.8+nikon 85 1.4 af-d+nikon 50 1.4 af-s+
    nikon 300mm af-s 4.0+MB 10 grip+gitzo 3530s+markins M20
    BD1230BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

      Oorspronkelijk geplaatst door CRAM Bekijk bericht
      maar naar daar gaan is vrij duur met de eurostar.
      Hoezo? Als je maandag, vrijdag, zaterdag en zondag vermijd, dan kan je al voor 80€ heen en terug naar Londen. Voor £5.8 heb je al een hele dag vrij gebruik van Metro.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

        En anders de ferry!
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

          Iemand adressen van winkels in centrum London die veel objectieven op stock hebben?

          Comment


          • #6
            Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

            voor Nikon in London : http://www.graysofwestminster.co.uk
            www.loft6.be

            Comment


            • #7
              Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

              Ik denk toch dat het raadzaam is om zeker te zijn dat ze je keuze klaar hebben liggen (schriftelijke bevestiging) om niet van een kale reis thuis te komen... Veel van deze exoten zullen er nooit "zomaar op stock" liggen en sinds half europa ondertussen weet dat er "koopjes" te doen zijn over het kanaal zou het me sterk verwonderen dat je ze op dit moment nog ergens kan vinden...

              Comment


              • #8
                Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                OP e-bay heb ik een verkooppunt gevonden die voor u top is.

                Het is in HEREFORDSHIRE (even zoeken waar dit ligt ) maar de prijs is ongelooflijk laag.

                http://myworld.benl.ebay.be/123fstop/ (aan de linkerkant zie objecten te koop,daar klikken)
                De NIKON AF-S 200-400 F/4.0 VR kost daar € 3883,00 (volgens de koers van vandaag 5/01/09)
                Ik ben ook alles aan het onderzoeken om eventueel een Canon 500mm f/4.0 IS te kopen
                of een Canon 400mm f/2.8 IS.

                Hopelijk kan je hier mee iets doen.
                Groeten,
                Joost

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                  Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk bericht
                  Hoezo? Als je maandag, vrijdag, zaterdag en zondag vermijd, dan kan je al voor 80€ heen en terug naar Londen. Voor £5.8 heb je al een hele dag vrij gebruik van Metro.
                  Waarom niet met de Eurotunnel?
                  Kost heen en terug 60€ (per wagen en dus niet per persoon).

                  Wij gaan de 23ste eventjes naar Londen.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                    Oorspronkelijk geplaatst door KAREKIET Bekijk bericht
                    OP e-bay heb ik een verkooppunt gevonden die voor u top is.

                    Het is in HEREFORDSHIRE (even zoeken waar dit ligt ) maar de prijs is ongelooflijk laag.

                    http://myworld.benl.ebay.be/123fstop/ (aan de linkerkant zie objecten te koop,daar klikken)
                    De NIKON AF-S 200-400 F/4.0 VR kost daar € 3883,00 (volgens de koers van vandaag 5/01/09)
                    Ik ben ook alles aan het onderzoeken om eventueel een Canon 500mm f/4.0 IS te kopen
                    of een Canon 400mm f/2.8 IS.

                    Hopelijk kan je hier mee iets doen.
                    Groeten,
                    Joost
                    Ik koop dit soort lenzen toch liever bij een echte winkel (keuze genoeg in UK)
                    Garantie zal waarschijnlijk enkel via deze ebay winkel kunnen
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                      @ JP.
                      Hebt u op e-bay gekeken naar deze verkoper.......
                      dat denkik niet. Eerst eens kijken voor je dit schrijft.
                      Groeten,
                      Joost

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                        Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                        Bedankt voor de link... misschien interessant om eens langs te gaan daar wanneer ik in Londen passeer... Maar toch ben ik een beetje terughoudend bij dit soort dingen als niet-Brit...

                        Bvb, de Nikon 70-200 staat daar £1149 = €1,270.85... daar waar je er in Belgie minimum 1700 voor neerlegt. Zie ik iets over het hoofd hier? (garantie? lagere BTW?)... Kan zoiets zonder probleem de grens (het kanaal ) passeren?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                          Je ziet enkel over het hoofd dat her £ de laatste maanden zowat 1/3de van z'n waarde verloren is en dat dat de enige reden is waarom het voor ons nu zo goedkoop is in het VK. En in het VK krijg je natuurlijk maar 1 jaar garantie ipv 2.
                          Om nog even voort te gaan met economie-voor-beginners, let ook op: Sony en Canon hebben al aangegeven dat ze hun prijzen gaan optrekken (stond in De Standaard van afgelopen weekend, zonder echte details), en Nikon blijkbaar ook:
                          http://www.amateurphotographer.co.uk...ws_274636.html

                          "Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
                            Je ziet enkel over het hoofd dat her £ de laatste maanden zowat 1/3de van z'n waarde verloren is en dat dat de enige reden is waarom het voor ons nu zo goedkoop is in het VK. En in het VK krijg je natuurlijk maar 1 jaar garantie ipv 2.
                            Om nog even voort te gaan met economie-voor-beginners, let ook op: Sony en Canon hebben al aangegeven dat ze hun prijzen gaan optrekken (stond in De Standaard van afgelopen weekend, zonder echte details), en Nikon blijkbaar ook:
                            http://www.amateurphotographer.co.uk...ws_274636.html
                            Ze moeten het niet meer aankondigen, het is al gebeurt
                            BD0497BE : Nikon body + glas
                            www.RudyVerrijt.info

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon lens 200-400 F4G VR

                              Vooraleer je deze lens koopt, toch maar even lezen: http://forums.dpreview.com/forums/re...2&changemode=1
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment

                              Working...
                              X