Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gadget infinity

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gadget infinity

    Ik denk er aan om een setje cactus trigger te bestellen. Maar ik vroeg me af of het de moeite is om bij gadget infinity te bestellen. Ze zijn daar een stuk goedkoper dan bij konijnenberg. Maar is het te vertrouwen om iets te laten opsturen vanuit het verre Hong-Kong. Heeft iemand ervaring met die mensen? En op welke wijze hebben jullie de goederen laten opsturen?

    Alvast bedankt voor de reacties.
    Flickr

  • #2
    Re: gadget infinity

    vergis je niet met bestellen vanuit hong kong. ik heb het ook gedaan hoor. goede service verder, maar je betaald het wel verzend kosten zijn redelijk hoog en als je de sigaar bent zoals ik, kan je ook nog eens invoerrechten betalen ;( ik moest totaal voor een bestelling van 170 dollar zo'n 70 euro extra betalen uiteindelijk ;(

    het is en blijft ene gok
    bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

    Comment


    • #3
      Re: gadget infinity

      Heb daar ongeveer een maand geleden 1 transmitter en 4 receivers besteld en laten opsturen met gewone airmail. Een goeie week later lagen ze bij mij thuis.
      Verzending inbegrepen lag ik aan 75 euro.

      Ik heb wel de antennemod op de transmitter moeten doen om ze goed te laten werken.
      http://forum.belgiumdigital.com/f36/...ml#post2106152

      Vandaag zo'n 150 produktfoto's genomen en geen enkele misfire gehad.

      Comment


      • #4
        Re: gadget infinity

        ik heb zelf ook 1 cactus trigger en 2 receivers gekocht en dat kostte bijna niks. En overal waren de reviews goed over gadget infinity dus daarom heb ik het geprobeerd. Heeft me wel tijd en moeite gekost om iemand zijn VISA-kaart te lenen maar ja ..
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: gadget infinity

          Heeft me wel tijd en moeite gekost om iemand zijn VISA-kaart te lenen maar ja ..
          daar kan GI niks aan doen.

          En hoe bevallen (bevielen) die triggers je, dat doet hier meer ter zake.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: gadget infinity

            voor dergelijke kleine zaken betaal je nooit invoerrechten uit hongkong

            betaal niet rechtstreeks met visa maar met paypal via je visa of gewone rekening
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: gadget infinity

              Via ebay nog geen problemen met gadgetinfinity gehad.
              2x besteld, en 2x lag het pakketje 10 dagen later in m'n brievenbus.

              Enige dat je bij konijnenberg wel hebt is garantie. Der durven nogal eens slechte exemplaren tussen die triggers zitten...maar als je een goeie te pakken hebt zijn ze echt goed voor hun geld hoor

              Tom

              (is trouwens hier een draadje over: http://forum.belgiumdigital.com/f36/...rs-212432.html )
              ~TDN
              fotoblog: www.tdn9.be

              Comment

              Working...
              X