Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Biologische kerstversiering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Biologische kerstversiering

    De eerste van 2009 voor mij.
    Ik ben een beetje aan het oefenen met natuurlijke kaders.



    Zegt het jullie iets?
    Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
    Flickr

  • #2
    Re: Biologische kerstversiering

    Mij alleszins wel.
    Misschien was het nog strakker geweest als je het kader waar 't web in hangt meer frontaal had genomen, zodat de drie zichtbare zijden evenwijdig staan met de randen van je foto.
    Los daarvan vind ik dit een knappe foto met een goede belichting en mooie omzetting.

    Grtz,
    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: Biologische kerstversiering

      Ik vind deze ook wel iets hebben.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #4
        Re: Biologische kerstversiering

        Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
        Mij alleszins wel.
        Misschien was het nog strakker geweest als je het kader waar 't web in hangt meer frontaal had genomen, zodat de drie zichtbare zijden evenwijdig staan met de randen van je foto.
        Los daarvan vind ik dit een knappe foto met een goede belichting en mooie omzetting.

        Grtz,
        Palladio
        ik volg....

        Comment


        • #5
          Re: Biologische kerstversiering

          Mooie opname
          Groetjes Rob

          Comment


          • #6
            Re: Biologische kerstversiering

            Vind hem prachtig!

            Comment


            • #7
              Re: Biologische kerstversiering

              Mooi. De niet evenwijdige bovenrand van het kader in de foto geeft net spanning aan het beeld. Het moet niet steeds recht op recht zijn.

              Comment


              • #8
                Re: Biologische kerstversiering

                Bedankt voor de reacties.

                Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
                Mij alleszins wel.
                Misschien was het nog strakker geweest als je het kader waar 't web in hangt meer frontaal had genomen, zodat de drie zichtbare zijden evenwijdig staan met de randen van je foto.
                Los daarvan vind ik dit een knappe foto met een goede belichting en mooie omzetting.
                Ik heb dit eerst geprobeerd maar ik moest me te veel forceren (er stond iets in de weg). Dit was uiteindelijk de hoek die me het best lag.
                Als ik het frontaal had genomen zou ik de schaduw van het web niet meer hebben. Ik vind dit persoonlijk een leuk detail.
                Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Biologische kerstversiering

                  Ik vind hem eigenlijk ook prima zoals 'ie is
                  www.indetailfotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Biologische kerstversiering

                    Knap in al zijn eenvoud met een zeer degelijke omzetting naar Z/W
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

                    Comment

                    Working...
                    X