Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

laatste forumtopics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • laatste forumtopics

    Hey juppekes

    Vinden jullie dat ook ambetant dat als je op de homepage van BD in het kaderke van laatste forumtopics op een link klikt altijd naar de onderste commentaar word verwezen en niet naar de foto zelf.

    Dan moet telkens naar boven scrollen of schuiven

    Kan dit niet opgelost worden of ben ik de enige die dit opmerk of gebruik

    Alvast bedankt
    Bootjes

  • #2
    Re: laatste forumtopics

    Ik kom nooit op de startpagina. De verdiepingen die ik het vaakst bezoek staan bij "Mijn favorieten" in Explorer.
    Eens op het forum kan je gewoon op "Nieuwe berichten" klikken, voor de lijst met topics waarin recent gereageerd werd.
    Klik je in die lijst op het witte pijltje vóór de titel van het draadje, dan springt de browser onmiddellijk naar het nieuwste commentaar dat jij nog niet gelezen hebt.
    Simpel en snel.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: laatste forumtopics

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Ik kom nooit op de startpagina. De verdiepingen die ik het vaakst bezoek staan bij "Mijn favorieten" in Explorer.
      Eens op het forum kan je gewoon op "Nieuwe berichten" klikken, voor de lijst met topics waarin recent gereageerd werd.
      Klik je in die lijst op het witte pijltje vóór de titel van het draadje, dan springt de browser onmiddellijk naar het nieuwste commentaar dat jij nog niet gelezen hebt.
      Simpel en snel.
      Dat is allemaal goed en wel maar ik kom altijd via de homepage

      En dat zal ik ook blijven doen
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: laatste forumtopics

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Ik kom nooit op de startpagina. ....
        Dan ga je in de toekomst nog heel wat informatie mislopen
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X