Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectief duurder in 2009?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • objectief duurder in 2009?

    Ik heb vorige week een objectief gekocht bij Fotokonijnenberg. Vandaag kijk ik op de website naar een andere lens en ondertussen zie ik dat de prijs van het objectief die ik net gekocht heb ondertussen met 10% is gestegen. Ik had toch beter alles in 1 keer gekocht of niet? Komt er misschien toch een cashback (daardoor prijzen eerst wat omhoog ) of is dit overal zo?

    Ben alleszins content dat ik die ene al heb aangekocht!

    Mvg
    Moa
    Last edited by Moa; 3 januari 2009, 13:09. Reden: oeps geen lens maar objectief

  • #2
    Re: objectief duurder in 2009?

    Kijk even naar dit topic:
    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: objectief duurder in 2009?

      Ok, bedankt, heb dit topic nog niet gezien. Het klopt dus, toch content dat ik zo'n 90 euro heb uitgespaard!

      Comment


      • #4
        Re: objectief duurder in 2009?

        Verdorie.

        M'n eindejaarspremie net te laat zeg
        Fotocollectie:
        http://s263.photobucket.com/albums/ii151/TomsonBE/
        http://www.flickr.com/photos/40502193@N08/

        Comment


        • #5
          Re: objectief duurder in 2009?

          nikon had die prijsstijging ook aangekondigt maar heeft dit op het laatste toch geannuleerd.
          Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer ze ook hun prijzen zullen aanpassen.
          D700+nikon 24-70 2.8+nikon 85 1.4 af-d+nikon 50 1.4 af-s+
          nikon 300mm af-s 4.0+MB 10 grip+gitzo 3530s+markins M20
          BD1230BE

          Comment


          • #6
            Re: objectief duurder in 2009?

            Oorspronkelijk geplaatst door fotofreakje Bekijk bericht
            nikon had die prijsstijging ook aangekondigt maar heeft dit op het laatste toch geannuleerd.
            Ben eens benieuwd hoe lang het zal duren vooraleer ze ook hun prijzen zullen aanpassen.

            Ze hebben het uitgesteld naar een later te bepalen datum in het voorjaar maar niet geanuleerd
            Nikon body's en wa glas van 10 tot 200 en iets om da op te zetten en da in te steken en een .Macbookske

            Comment


            • #7
              Re: objectief duurder in 2009?

              Ik denk dat zo'n prijsverhoging zal afhangen van de verkopen
              Als de economie echt zal inzakken (zoals men steeds beweerd op radio en tv)
              Dan zijn de verkopen van dure lenzen het eerst aan de beurt om in te zakken
              En het is niet normaal dat bij minder vraag de prijzen omhoog gaan
              Kijk om een berichtje rond te sturen om mensen te verleiden om nog snel een lens te gaan kopen ,da's een ouwe truck
              Gok meer op een flinke cashback

              Comment


              • #8
                Re: objectief duurder in 2009?

                Ik vermoed toch ook dat - als de economie blijft slabakken en de verkoop merkelijk daalt - de prijs zich zal aanpassen aan de vraag. Minder vraag = lagere prijzen !
                Het was vanavond nog in het nieuws : de prijzen van brandstof, produkten en levensmiddelen dalen en zouden nog dalen...
                Of is die gedachte misschien een "wensgedachte" ?
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment

                Working...
                X