Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Durbuy - nieuwjaarsavond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Durbuy - nieuwjaarsavond



    De oudejaarsnacht doorgebracht in de buurt van het pitoreske Durbuy. Tijdens de laatste wandeling van 2008 nog snel wat plaatjes geschoten, onder stress vanwege de vriendin, aangezien ik altijd teveel achter bleef op de groep...









    Nog niet helemaal zeker of deze foto's goed bewerkt zijn, want bewerkt op de laptop na een crash van mijn PC.

    Last edited by Omag; 3 januari 2009, 15:20. Reden: Foto's aangepast qua grootte
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Durbuy - nieuwjaarsavond

    De laatste is voor mij persoonlijk de beste,toffe sfeer,kzou wel die lamp en duralight wegshoppen.
    Troost u jong,ge zijt niet den enigen die altijd achteraan komt
    So much to do, so little time !
    http://franky289.fotopic.net/

    Comment


    • #3
      Re: Durbuy - nieuwjaarsavond

      Ik heb geprobeerd om de lamp te verwijderen, maar door het schijnsel van het licht zie je de ingreep steeds... mijn photoshop kennis is nog niet goed genoeg....
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Durbuy - nieuwjaarsavond

        Ik vind de derde ook de beste, zeker als de lampen weg zouden zijn. Sprookjesachtig en misterieus met het maantje tussen de beide torens. De tweede staat precies iets scheef.
        www.elwee.net

        Comment


        • #5
          Re: Durbuy - nieuwjaarsavond

          't was de moeite waard. Dank aan je vriendin voor 't wachten. Tof mokke

          Comment


          • #6
            Re: Durbuy - nieuwjaarsavond

            Eerste is mooi omdat er een zekere rust en stilte van uit gaat

            Comment


            • #7
              Re: Durbuy - nieuwjaarsavond

              Vind het tweede straatbeeld met de kinderkopkes het mooiste..Die had ik zelf wel eens willen zien in B&W..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment

              Working...
              X