Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

juiste keuze???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • juiste keuze???

    Ik moet foto's gaan trekken voor een vriend.Zijn ouders zijn 50jaar getrouwd. dus foto's in de kerk,stadhuis,feestzaal.ik heb een nikkon D80 met nikkon 18-200 DX -VR.
    Maar nu mijn vraag,omdat dit veel binnen is zou ik een tamron 17-50 f2.8 willen bij kopen zou dit voldoende zijn of eerder kiezen voor tamron 28-75 f2.8 ??? Ik weet dat de echte fans kiezen voor nikkon maar kwestie prijs en nog aan het sparen voor de nikkon 105vr is dit een goedkopere oplossing of iemand een beter idee??

  • #2
    Re: juiste keuze???

    als het maar een eenmalig gebruik is kan je ook gaan opteren om een lens te huren voor die dag
    bv bij konijnenberg
    je kan ook je 18-200vr gebruiken en een flits bijkopen
    bv de sb600 of de sb900

    Comment


    • #3
      Re: juiste keuze???

      Is dit wel van toepassing in een kerk? ttz. aangaande de ruimte, kan ik, denk ik, niet veel met een flits doen?? allee weet het niet heb hier geen ervaring mee maar dacht daarom aan een licht sterke lens die niet zo prijzig is als de nikkon. huren is geen optie want als deze lens goed is heb ik in de toekomst een lens die goed van pas komt. Maar is en moet hobby blijven aangaande prijs.

      Comment


      • #4
        Re: juiste keuze???

        In een feestzaal ben je weinig zonder flitser.
        Foto's in de kerk worden al snel wat verder weg genomen dan met een 17-50 mogelijk is, dus wellicht eerst eens gaan testen met je eigen lens en een sb-600 o.i.d.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment

        Working...
        X