Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bekend Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bekend Parijs

    Ok, ik beken... ook ik heb me laten verlijden tot het vast leggen van enkele bekende gebouwen in Parijs.

    Hopelijk kunnen deze foto's jullie bekoren.







    ::| Verbeelding |::

  • #2
    Re: Bekend Parijs

    Beetje een gemiste kans als je ziet wat anderen er van weten te maken.

    Paar voorbeeldjes:

    Forum voor het plaatsen van foto's van architectuur, urbex, en door de mens gemaakte constructies. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


    Forum voor het plaatsen van foto's van architectuur, urbex, en door de mens gemaakte constructies. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

    Comment


    • #3
      Re: Bekend Parijs

      Toch mooie opnames, heerlijke dieptewerking vooral in nummer 1 en 2
      Mvgr
      DimitriM (BD0913BE)
      website: http://www.pbase.com/dimitrim

      Comment


      • #4
        Re: Bekend Parijs

        Mooie nummer één. Goede compositie.

        Comment


        • #5
          Re: Bekend Parijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
          Beetje een gemiste kans als je ziet wat anderen er van weten te maken.
          Volgens mij is dit zeker geen gemiste kans, het is gewoon een andere 'kijk' van de fotograaf.
          Vooral de eerste foto moet niet onder doen voor de aangehaalde voorbeelden.
          De derde mist wel een beetje scherpte.
          grts, -nxke-
          De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

          Comment


          • #6
            Re: Bekend Parijs

            Die eerste is zeer mooi afgewerkt en de tweede heeft imo toch een sterke compo hoor!
            De laatste vind ik dan weer matig; te veel lensvervorming (of scheve foto?) en ik denk dat je mits wat zoekwerk een betere plaat kon geschoten hebben...

            Grtz,
            Palladio
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment


            • #7
              Re: Bekend Parijs

              bedankt voor de uiteenlopende reacties.
              Het is steeds leuk om verschillende meningen te lezen.

              betrefd de laatste foto: ik had 1 dag mijn statief niet meegenomen, dus heb ik deze foto met ISO 1600 en uit de hand geschoten.. dit zal waarschijnlijk de foto serieus beinvloed hebben
              ::| Verbeelding |::

              Comment


              • #8
                Re: Bekend Parijs

                Beetje misplaatst dat foto's met andere worden "vergeleken" .. iedereen heeft zijn eigen kijk op dingen, en ik vind dat elke thread het waard is bekeken te worden zonder er een andere te moeten naast hebben .. ik doe dat dus niet (en volg die links gepost door Marco dus niet).

                Dit gezegd : je tweede spreekt mij meest aan, wegens de goede dieptewerking, en de knappe compositie.

                Peter
                Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                Comment

                Working...
                X