Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tigo de Challenge fotograaf 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tigo de Challenge fotograaf 2008

    Mijn welgemeende felicitaties aan Tigo die zich Challenge fotograaf 2008 mag noemen.

    De jaarrangschikking 2008 kan nagezien worden op:


    Op bovenstaande link kan men raadplegen:

    De beste Challenge foto's 2007 (met foto)
    De beste Challenge foto's 2008 (met foto)
    De jaarrangschikking 2007
    De jaarrangschikking 2008

    6 Challenge foto's met het onderwerp "Koele kleuren" Challenge Dec 08 werden opgenomen en toegevoegd aan de bestaande beste Challenge foto's 2008.

    De top 5 Beste Challenge foto's 2008

    Deze maand blijft de top 5 Beste Challenge foto 2008 ongewijzigd.

    1. gakrid - Parfums - Apr
    2. Greyhorse - ... by night - Mar
    3. Ledujour - Parfums - Apr
    4. GALLOSH - attributen
    5. dare2fly - ... bij night - Mar

    Mijn felicitaties aan terrano met de eerste plaats in de maandoverwinning.

    Voor willempieke en MP61 mijn felicitaties voor hun tweede en derde plaats in de maand Challenge.

    Mijn felicitaties aan de 12 besten die zich deze maand in het jaarklassement hebben weten te plaatsen.

    Verder iedereen bedankt voor de deelname.

    De nieuwkomers heet ik van harte welkom.

    De Top 5 voor jaarrangschikking 2008

    Deze top 5 kent een onderlinge plaatswisseling wat er op wijst dat de strijd voor de beste Challenge fotograaf 2008 nog niet gestreden is.

    1. Tigo
    2. MP61
    3. Greyhorse
    4. filipo
    5. Ledujour

    Aan allen mijn beste wensen voor een gelukkig en gezond 2009
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

    Gefeliciteerd met je jaaroverwinning Tigo
    Mooi regelmatig parcours heb je weer afgelegd : 2 overwinningen, 10 op 12 maal in de top 12 ...

    Ook mijn felicitaties aan de twee andere podiumplaatsen : MP61 en greyhorse
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

      Ook mijn felicitaties aan Tigo en aan de hele top 5 !
      Ben zelf heel content met m'n podiumplaatske op nummer 3

      Comment


      • #4
        Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

        Proficiat Tigo!
        Ook een dikke aan iedereen die ooit heeft meegedaan heeft aan de challenge 2008, er stonden weeral mooie dingen in.
        BD0723BE

        Comment


        • #5
          Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

          proficiat aan de top 5 (is toch een hele prestatie) en aan iedereen men beste wensen voor 2009

          Comment


          • #6
            Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

            Proficiat aan Tigo, en heel de top vijf
            "Challenge fotograaf 2008" , niet mis
            zero

            Comment


            • #7
              Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

              Proficiat Tigo met jouw eerste plaats.

              Nooit gedacht dat ikzelf 2de zou eindigen na pas 2 jaar challenge deelname en digitale fotografie.
              Het is dankzij vooral de challenge en hun deelnemers dat ik de wondere wereld van digitale fotografie verder heb leren ontdekken.
              Waarvoor Dank.

              mvg
              Marc
              Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
              M.v.g. Marc

              Comment


              • #8
                Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

                Erg knap om keer op keer weer een top plaat af te leveren voor elke challenge !!

                Trouwens proficiat aan iedereen die een top 100 plaat heeft op de rangschikking daar, allemaal mooi!
                Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                Comment


                • #9
                  Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

                  Bedankt allemaal voor jullie toffe reacties. Het is voor mij een hele eer om als challenge fotograaf van 2008 door te kunnen gaan. Als je bekijkt hoeveel kwaliteit en capaciteit er hier op BD zit, en ziet hoeveel foto's er tussen staan waar ik enkel maar van kan dromen, shieten de woorden mij te kort om te beschijven hoe het voelt op deze plaats te mogen staan. Dat ik zo ver ben geraakt heb ik allemaal aan jullie en het hele challenge team te danken.
                  Ik wil hier wel met beide voetjes op de grond blijven staan want ik ben en blijf maar een gewone amateurfotograaf met een enorme voorliefde voor de challenge. Ik zal me dan ook dit jaar voor meer dan 100% blijven inzetten om enerzijds het beste van mezelf te laten zien bij mijn inzendingen, alsook in het doorgeven van de ervaringen en meningen die ik hier heb mogen leren.

                  Ik hoop dat we allemaal dit jaar terug een jaar kunnen beleven met enorm veel fotofun

                  grtz Tigo
                  To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                  Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

                    Om fotograaf van het jaar te worden moet je elke maand weer met een sterke inzending weten uit te pakken en dat is niet altijd evident, maar wel een fijne uitdaging. Proficiat !!! Stampers

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

                      een dikke proficiat alsnog met deze titel, groeten, gallosh

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tigo de Challenge fotograaf 2008

                        Yep, ook van hieruit een welgemeende thank you voor al diegenen die er elke maand weer voor zorgen dat ik hoop ooit een keer hun niveau te zullen bereiken...


                        Proficiat Tigo !

                        Comment

                        Working...
                        X