Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

chess

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • chess

    gisteren bijna 5 uur aan't shooten geweest met o.a. schaakstukken ... ... eigenlijk geen enkel fatsoenlijk shot gemaakt vond ik zelf dan Maar deze nacht eens rustig kunnen nadenken, vandaag 2 minuten terug geweest en deze stond me wel aan


    --



    --
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

  • #2
    Re: chess

    mooi en apart, zou wel voor de symmetrie, aan de linkerkant dan ook je logo zetten, maar weglaten is beter.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: chess

      Mij staat hij ook wel aan.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: chess

        heeft wel iets.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: chess

          Ik vind het goed gelukt, mooi belicht (voor zover ik daar al kan over oordelen natuurlijk)

          Comment


          • #6
            Re: chess

            vind hem erg geslaagd....kan je me vertellen hoe je hem juist gemaakt hebt?
            (bedoel je achtergrond dan enz...bewerkt via PS of zo voor elkaar gekregen enz)
            grtz
            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

            Comment


            • #7
              Re: chess

              Heel knap ! Je hebt bijzonder goed de geest van het spelletje weten te vatten, dit is geen lacheding, het is een onoverwinnelijk zwart leger, klaar om dood en vernieling te zaaien
              Lekker scherp en mooi belicht ook
              vind wel dat er een ietsiepietsie van de bovenkant af mag, maakt de dreiging wat sterker

              Comment


              • #8
                Re: chess

                Inderdaad heel mooi belicht!
                mogen we je setup voor de belichting weten?

                greetz,
                www.fotopie.be
                Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                Comment


                • #9
                  Re: chess

                  effe miereneuken als je voor symmetrie gaat...paardjes ook in symmetrie zetten (rechtse staat iets verder van toren dan linkse) maar das echt detail hoor...
                  en ik ben van mening dat hij beter 'kijkt' zonder je naam zo schuin...eventueel gewoon eronder in het midden...

                  maar heel mooi licht !!

                  Comment


                  • #10
                    Re: chess

                    Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk bericht
                    en ik ben van mening dat hij beter 'kijkt' zonder je naam zo schuin...eventueel gewoon eronder in het midden...
                    Ik weet niet of andere personen dit ook ervaren, maar de naam zo schuin doet me echt denken aan een doos, en niet aan een foto...

                    Maar nog eens; prachtige foto!

                    greetz,
                    www.fotopie.be
                    Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

                    Comment


                    • #11
                      Re: chess

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      mooi en apart, zou wel voor de symmetrie, aan de linkerkant dan ook je logo zetten, maar weglaten is beter.
                      grt,bouk.
                      Of nog beter....zet je logo mooi onderaan in het midden en rek het wat uit in PS, zo krijg je een Postereffect
                      (Jammer dat de stukken niet voltallig zijn)
                      Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

                      Comment


                      • #12
                        Re: chess

                        een wat oudere foto die blijkbaar terug onder de aandacht gekomen is. ff wat vraagjes beantwoorden.

                        Mijn logootje, tja, daar moet je maar doorkijken, dat kan niet anders als je iets op het web zet.

                        de symmetrie (of het ontbreken ervan ) daar hebben jullie helemaal gelijk in. Ik zag dit pas bij het bewerken en het stoort me ook wel een beetje. Maar ik heb de optie om evt het rechts paard + halve toren te spiegelen naar links, komt perfect uit. Ga ik nog wel eens doen als ik tijd en goesting heb.

                        Hoe gemaakt ?? oorspronkelijk is hij met een witte achtergrond. Gewoon een grote softbox achter de schaakstukken en niets licht ervoor. De paarse achtergrond is erin geshopt. Vind het zelf wel mooi dat ik de gloed/overstraling van licht ook paars geworden is
                        --
                        Play Drakensang - a free online mmorpg

                        Comment

                        Working...
                        X