Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling: aankoop D700 à 1750 €

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling: aankoop D700 à 1750 €

    Hallo,

    ik wou in Engeland een 14-24 2.8 Nikon zoom kopen, maar in de meeste winkels is - ie uitverkocht. En volgens verschillende winkeliers gaan de prijzen door de slechte koers van de pond ten opzichte van de yen gevoelig (één winkelier sprak tot 20%) stijgen volgend jaar, en komt er geen stock meer binnen aan de oude prijzen.

    Er worden her en der wel nog 14 - 24's verkocht, maar in combinatie met een D700, die ik al heb.

    Vandaar mijn interessepeiling: zijn er mensen die interesse hebben om een D700 van mij over te kopen? Prijs zou ongeveer 1750 EURO inclusief BTW zijn (plus minus 50 €). Ik kan een factuur leveren.

    Indien interesse, laat iets weten via PM.
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

  • #2
    Re: Interessepeiling: aankoop D700 à 1750 €

    Interessepeilingen horen thuis in het forum "algemeen" . Succes met de eventuele verkoop.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Interessepeiling: aankoop D700 à 1750 €

      Hallo,

      Aller eerst de beste wensen voor het jaar 2009.

      pm gestuurd

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling: aankoop D700 à 1750 €

        (Er worden her en der wel nog 14 - 24's verkocht, maar in combinatie met een D700, die ik al heb.)

        gewoon zeggen; dat je er werk van maakt als ze de lens niet apart willen verkopen.
        de grote winkelketens maken ook vaak gebruikvan die grappen, maar ze kunnen je toch niet verplichten een set te kopen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Interessepeiling: aankoop D700 à 1750 €

          Hallo iedereen, ik heb ondertussen toch nog een winkel gevonden die een 14-24 apart kon verkopen. Bedankt aan de geïnteresseerden die een PM stuurden.

          Aan iedereen die nog overweegt in de UK te kopen kan ik enkel adviseren niet te lang te wachten: verschillende winkels vertelden me dat de prijzen zullen opslaan als gevolg van de hoge yen. Het liedje zou wel eens binnenkort over kunnen zijn.
          Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
          Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
          GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

          Comment

          Working...
          X