Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 Vriendinnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 Vriendinnen

    Tijdens de vakantie ben ik eens aan het spelen geweest met mn nieuw speelgoed. Voor mij is het de eerste maal dat ik met studio flitsers werk, dus alle reacties zijn welkom zowel als





    Nikon Z9 - Nikon D5
    NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

  • #2
    Re: 2 Vriendinnen

    Ik vind de derde erg leuk en mooi!

    Comment


    • #3
      Re: 2 Vriendinnen

      Dit zijn inderdaad leuke foto's, vooral nummer 3.
      Op de eerste foto is er langs de linkerkant iets meer wemeling in (het doek op) de achtergrond (in vergelijking met de rechterkant). Naar mijn smaak zou ik dat proberen te verwijderen in Photoshop.

      Groeten,
      Laurens

      Comment


      • #4
        Re: 2 Vriendinnen

        Als dit je eerste maal is dan kan ik alleen maar vaststellen dat je het in je vel hebt en dat ik verlangend uitkijk naar je volgende postings.
        Natuurlijk zijn er minpunten en dit maakt het enkel maar meer menselijk. Ik wil hier enkel je aandacht vestigen op één belangrijk punt, met name "het invullicht".
        Probeer een gecreëerd modelé niet kapot te maken door extra invullicht te gebruiken op dezelfde intensiteit als je hoofdlicht. Zorg ervoor dat de hoeveelheid licht kleiner is dan dat van hoofdlicht. Indien flitsen niet regelbaar zijn vergroot dan afstand van invullicht t.o.v. model
        Succes.

        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: 2 Vriendinnen

          altijd leuk die shoots!
          Canon en glas
          www.jakke16.be

          Comment


          • #6
            Re: 2 Vriendinnen

            keurig flitswerk hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: 2 Vriendinnen

              sowieso mooie foto's van meiden die er fun aan beleefd hebben.

              bij foto 2 mogen voor mij de kleuren iets intenser: vergelijk met de eerste foto: zelfde kleedje maar de kleuren in de eerste komen beter uit

              Just do IT - Canon 450D

              Comment

              Working...
              X