Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6

    Kan iemand mij vertellen als volgende lens past op een Digitala Reflexcamera, bv Canon 1000D / 450D of Nikon D60?

    Kan niet echt op internet iets vinden wat mij uitsluitsel geeft.
    Deze lens is destijds aangekocht bij en Canon 500D analoog toestel.

    Het zou fijn zijn als ik deze lens kan hergebruiken op een Digitale reflexcamera zoals hierboven vermeld.

    Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6 52 doorsnee, multi coated.

  • #2
    Re: Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6

    Als die oude camera een EOS is, dan moet ze passen, maar omdat het een ouder type is moet ze dan misschien gerechipped worden om ze compatibel te maken (en dat is duurder dan wat de lens waard is).
    Als die lens geen EOS vatting heeft, dan zou je ze kunnen gebruiken met een adapter, maar dan ook met een aantal beperkingen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6

      Oorspronkelijk geplaatst door Daika_Nikon Bekijk bericht
      Kan iemand mij vertellen als volgende lens past op een Digitala Reflexcamera, bv Canon 1000D / 450D of Nikon D60?

      Kan niet echt op internet iets vinden wat mij uitsluitsel geeft.
      Deze lens is destijds aangekocht bij en Canon 500D analoog toestel.

      Het zou fijn zijn als ik deze lens kan hergebruiken op een Digitale reflexcamera zoals hierboven vermeld.

      Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6 52 doorsnee, multi coated.
      Past wel op een digitale EOS, werkt niet goed.(weet ik uit ervaring)
      Daarop moet je geen keus baseren.

      Comment


      • #4
        Re: Sigma UC Zoom 70-210mm 1.4-5.6

        Heren,

        Bedankt voor de melding, nu toevallig gisteren bij Fotograaf nog geweest en die liet weten dat het kan werken op een Canon Eos ook al maar je 1:1 zit qua zoom dat vind ik nog niet zo erg maar ben bang omdat de lens toch al 10 jaar oud is, dat ik niet beter een volledig nieuw pakket neem met double kit lenzen erbij.

        Zag op digicamshop.be een leuke nikon D60 kit staan of de Canon Eos 1000D met twin lenzen.

        Comment

        Working...
        X