Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het wordt vast een koude nacht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het wordt vast een koude nacht...

    [verwijderd
    Last edited by Sjinouck; 15 januari 2009, 19:45.

  • #2
    Re: Het wordt vast een koude nacht...

    Hmmmmmmmmm kan ik wel smaken mag bij mij aan de muur , knap heel knap

    mvg duindistel

    Comment


    • #3
      Re: Het wordt vast een koude nacht...

      prachtplaatje
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Het wordt vast een koude nacht...

        Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
        Hmmmmmmmmm kan ik wel smaken mag bij mij aan de muur , knap heel knap

        mvg duindistel
        dankjewel!! het was trouwens ontzettend koud, brrrrr!! En vannacht wil ik nog sterren erop zetten ook, wordt afzien!!!: ze geven vorst af....

        Comment


        • #5
          Re: Het wordt vast een koude nacht...

          jammer dat mijn muren al vol hangen met mijn eigen werk, anders had deze er zeker een plaatsje gekregen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Het wordt vast een koude nacht...

            dankjewel... de originele had er meer lucht op, maar voor mij was het iets teveel, toch is zo'n ouwe prime heerlijk om mee te werken... en wat teveel is, snij je er gewoon af... Heerlijk lensje voor 75 euro!!!

            Comment


            • #7
              Re: Het wordt vast een koude nacht...

              Ik krijg er koud en warm van.
              Koudmdat dit nu echt het weer geeft zoals het is(waar heb ik dat nog gehoord?)
              Warmmdat je dit eenvoudig en knap gedaan hebt en dat is de sterkte van deze plaat.
              Flickr PBase
              Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

              Comment


              • #8
                Re: Het wordt vast een koude nacht...

                heel knap gedaan tis precies een mooie postkaart

                kijk al uit na de volgende ,groetjes caroline
                Niet alleen mijn camera maakt de foto ,maar ook mijn hart.

                Comment


                • #9
                  Re: Het wordt vast een koude nacht...

                  Een erg mooi, eenvoudig beeld.
                  Marleen
                  It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                  http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het wordt vast een koude nacht...

                    En het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.
                    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het wordt vast een koude nacht...

                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      En het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.
                      smaken verschillen hier duidelijk. iedereen vind em goed buiten jij!
                      'k weet persoonlijke smaak maarja! vindt het wa grof overkomen! sorry

                      foto vindt ik wel goed!
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het wordt vast een koude nacht...

                        Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                        En het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.
                        Ten eerste, dankje voor je eerlijke kritiek!! Dat mag altijd natuurlijk..Maar had toch graag gehoord wat dan beter kon aan deze foto..Ik heb zelf al aangegeven dat ik van eenvoud houd, immers de natuur is in al zijn pracht toch ook eenvoudig.. Ik heb hier een plaat gemaakt van een winters landschap, ik weet niet wat jij je daar bij voorsteld, mss slingers, een space/shuttle die de dampkring terug binnentreedt?? giraffes tegen de avondzon, mount cracatoa die erupteert?? SAY ME!!! Ieder zijn meug he??Wat je van mijn niveau vindt, is jouw zaak, ik ben idd geen topfotograaf, ik plaats in showcase alleen foto's die IKZELF de moeite waard vind, alles waar ik me niet lekker bij voel, zoals bij mijn meeuwenfoto, zet ik in beoordeling..., helaas zul je bij mij geen spetterende afrikaanse landschappen zien, vol met olifanten, watervallen, brullende leeuwen etc.. Nee, ik maak foto's hier in de buurt, in al zijn eenvoud. over het niveau van showcase laat ik mij niet uit, mss als ik de lotto nog es win, dat ik dan terug kan komen met foto's van parelwitte stranden, wuivende palmbomen en hopefully nog een lekkere chick MET koelkast vol met hoegaarden erin op de voorgrond van ergens ver weg...... Let's hope so... Ik wacht trouwens met spanning op de foto's van jouw bomma!! (ik zal trouwens op haar foto's iets minder neerbuigend reageren, als jij nu op de mijne doet..) Zo'n topper als jij zou me toch betere adviezen moeten kunnen geven, als je nu doet..

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het wordt vast een koude nacht...

                          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                          En het niveau op showcase zakt en zakt en zakt. Al diegene die een camera hebben(zelfs mijn bomma) kan buiten gaan en zulke foto maken.......er is geen onderwerp en geen compositie. Misschien ben je enigsinds geschokt door deze reactie.....maar echt hier is echt niks aan hoor.
                          Over het niveau van showcase ga ik mij niet uitspreken, maar verder ben ik het eens met Rupselkopke.
                          Voor mij is deze foto ook helemaal niet bijzonder. Als er nog details in de voorgrond te bespeuren waren, had dit wél een mooie foto kunnen zijn. Dát is een héél ander paar mouwen.
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het wordt vast een koude nacht...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            Over het niveau van showcase ga ik mij niet uitspreken, maar verder ben ik het eens met Rupselkopke.
                            Voor mij is deze foto ook helemaal niet bijzonder. Als er nog details in de voorgrond te bespeuren waren, had dit wél een mooie foto kunnen zijn. Dát is een héél ander paar mouwen.
                            dankje voor de positieve feedback..kan er mss nog wat meer detail in krijgen, maar dan moet ik de boel meer oplichten... zal het es proberen...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het wordt vast een koude nacht...

                              Showcase: Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
                              Tja, die kritiek heb je dan ook gekregen. Ik begrijp de reactie van de topicstarter maar ik heb evenveel begrip voor de stelling van Rupselkopke.
                              De foto van Sjinouck is een mooie waarneming van een vriesavond. Ik zie dit eerder als een gepaste illustratie voor het weerbericht op EEN. Ook ik ben van mening dat dit niet thuis hoort in showcase. Maar dat is mijn mening en die doet niets terzake. Het is nog altijd de topicstarter die oordeelt dat zijn foto in de rubriek showcase thuishoort ...of niet.
                              Homo Sapiens Pentaxiensis

                              Comment

                              Working...
                              X