Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

    Ik ben op zoek naar een Nikkor 50mm F1.8, en had deze nog graag tegen nieuwjaar gehad. Ik heb reeds verscheidene winkels gecontacteerd, maar op de meeste plaatsen zitten ze zonder stock. Ook bij de invoerder zou er momenteel geen stock zijn.

    Heeft iemand een idee waar ik ze toch nog zou kunnen vinden, én liefst tegen een redelijke prijs? Oost-Vlaanderen, Vlaams-Brabant en Antwerpen zijn te doen om er om te rijden...

    Thanx!
    Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

  • #2
    Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?


    Je kan eens bellen en langsgaan in putte (keerbergen, redelijk dichtbij mechelen).
    Adres kan je wel vinden op de website. Ik heb vandaar eentje gekregen met kerst. Blijkbaar gewoon langsgegaan en opgepikt. Dus misschien liggen er nog wel?
    prijs vind je ook op de site terug.

    groeten!!
    http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

      Bij de Buck in Wetteren hebben ze ook nog 1tje liggen.
      Ze lag vandaag nog in de toonkast.
      D700+nikon 24-70 2.8+nikon 85 1.4 af-d+nikon 50 1.4 af-s+
      nikon 300mm af-s 4.0+MB 10 grip+gitzo 3530s+markins M20
      BD1230BE

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

        Bij Konijn in Turnhout op voorraad volgens de site. Heb er begin november zelf een gekocht aan 113€.
        Nikon D90 - Nikon D50 - Nikon F90x - Nikon AF-S DX 18-55mm f3.5~5.6 G ED - Nikon AF 28-105mm f3.5~4.5D - Sigma 28-70mm EX DG f2.8 - Nikon AF 80-200mm f2.8D - Nikon AF 50mm f1.8D - Tamron 70-300mm f4.0~5.6 - Nissin DI622 - Metz 32 CT3

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

          Oorspronkelijk geplaatst door redsnapper Bekijk bericht
          Bij Konijn in Turnhout op voorraad volgens de site. Heb er begin november zelf een gekocht aan 113€.

          Op de site van Konijnenberg mag je niet echt voortgaan. Werd me door één van hun medewerkers zelf gezegd. Soms zit er meerdere weken vertraging op stocksituatie en prijzen... Neen, bij konijn niet op stock, ook niet bij Bastiaens, Studio73, Foto Rubens of Rembrandt...

          Geheugenkaart wordt gecheckt.
          Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

            Grobet is nog een mogelijkheid... Misschien ook eerst even bellen ?

            Comment


            • #7
              Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

              Hier heb ik ook eentje in de vitrine zien liggen, maar 't is wel in limburg: http://www.fotomabo.be/home.php

              Comment


              • #8
                Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

                In Breda bij 1 van de vestigingen van Foto Verschuren lag hij van de week nog in de vitrine. Oke, het is wat ver, maar je zult 'm maar net nodig hebben.


                Vestiging LangeBrugstraat

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

                  Ok mensen, dank aan iedereen die heeft gereageerd.

                  Ik ben onmiddellijk afgegaan op de eerste reactie. Direct na het lezen contact opgenomen met Peter van geheugenkaart. En ja, er was nog stock, en dan ook nog goedkoper dan wat ik tot dusver had gezien.

                  De lens werd vandaag reeds afgehaald. Tja, als ik het in mijn hoofd heb, heb ik het niet in mijn... (zeggen ze bij ons)

                  Case closed!
                  Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

                    proficiat ermee
                    Zeer goed lensje voor zijn geld
                    D700+nikon 24-70 2.8+nikon 85 1.4 af-d+nikon 50 1.4 af-s+
                    nikon 300mm af-s 4.0+MB 10 grip+gitzo 3530s+markins M20
                    BD1230BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon 50mm F1.8 Waar voorraad?

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotofreakje Bekijk bericht
                      proficiat ermee
                      Zeer goed lensje voor zijn geld
                      Thx!
                      Nikon reflex + heel wat (jammer genoeg veel te weinig gebruikt) Nikon glas + flitsken en statiefken

                      Comment

                      Working...
                      X