Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigen overzicht 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eigen overzicht 2008

    Ik had graag een manier gehad waar mijn familie en vrienden indien ze dat willen mijn progressie (hoop ik) kunnen volgen.
    Zo heb ik een kleine website gemaakt die ik steeds aanpas en vernieuw.

    Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.


    Laat gerust iets achter.

    Mvg

  • #2
    Re: Eigen overzicht 2008

    werkt goed en leuk gedaan.
    misschien iets meer beeldvullend, zit nu veel ongebruikte ruimte links en rechts.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Eigen overzicht 2008

      Met wat heb je die webside gemaakt of heb je dat via die freeweb gemaakt?
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Eigen overzicht 2008

        @ Bouk: Het eeuwige discussiepunt: voor welke resolutie maak je een dergelijke website. Heel veel mensen zitten nog in de resolutie 1024*768, en daar ziet de site er wel goed uit.

        De site ziet er inderdaad goed uit. Maar een reclame banner? Heb je geen webruimte bij je provider waar je je site kan plaatsen?
        Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

        Comment


        • #5
          Re: Eigen overzicht 2008

          Ik heb het idd met freewebs zelf gemaakt, ik ben helaas geen echte pc krak.
          Ik heb wel via telenet een webruimte maar weet totaal niet hoe ik de site moet maken en online plaatsen nog minder.
          Vandaar de keuze voor freewebs.

          Mvg.

          Comment

          Working...
          X