Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset in Luik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset in Luik

    De titel zegt het zelf, een foto getrokken deze morgen in het passeren van Luik

    Showcasewaardig of niet, ik wou gaan voor de kritiek dus laat maar gaan..






    Grts
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

  • #2
    Re: Sunset in Luik

    Vind die schommel en die gebouwen wat storend overkomen. Vanaf een andere standplaats had deze qua compo sterker kunnen zijn.
    Kon je daar niet wat meer naar rechts gegaan zijn zodat je iets kon gedaan hebben met die mist daar boven de velden?
    BD0723BE

    Comment


    • #3
      Re: Sunset in Luik

      Wel ik moet eerlijk zijn, ik ben van kortrijk en ik zat toevallig in Luikt met mijn tournée.. Had mijn spiegelreflex mee en was de hele tijd aan het rijden op de autosnelweg en daar had ik echt niets van zicht, tot ik op een gelling stond tijdens het afrijden en heb ik deze kunnen trekken vanuit de stilstaande auto, het was dus redelijk moeilijk om veel beter te krijgen.

      Om nog eerlijker te zijn, had ik deze gewoon getrokken om te zien in hoever dit ging lukken en vond ik het nog aardig gelukt, kwa kleuren en zo. De compo vind ik ook wat minder en wat ik het meest storende vin, maar zeker nie kan veranderen zijn die takken rechts van de boom die afgesneden zijn.. Tot grote spijt!
      Hopelijk heb ik de volgende keer meer geluk!
      Yannick Desmet 2021
      yannickdesmet.com

      Comment

      Working...
      X